  • 1. Data: 2014-03-17 17:35:29
    Temat: Darmowy prad w nocy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Dla tych co grzeją prądem (obojętne czy bezpośrednio czy przy pomocy PC)
    oferta warta rozważenia. Nawet jeśli ktoś w nocy zużywa tylko połowę energii
    to już mu się ta oferta opłaca, a często przy grzaniu prądem w nocy schodzi
    procentowo dużo więcej:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15636858,Darmowy
    _prad_przez_10h_dziennie__Bedzie_trzesienie.html?biz
    nes=gliwice#BoxBizTxt

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2014-03-17 18:33:49
    Temat: Re: Darmowy prad w nocy
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > oferta warta rozważenia. Nawet jeśli ktoś w nocy zużywa tylko połowę
    > energii to już mu się ta oferta opłaca, a często przy grzaniu prądem w

    mnie moze by interesowało dla nowego budynku -jest dosc dobrze ocieplony,
    postawic bufor (miejsca nie mam wiele, ale cos bym wcisnął) i grzac pradem.
    Ciekawe.
    Problem jest ze stablinościa rozwiązania. Umowa na 3 lata. A potem co? Gdyby
    sie z tego wycofali byłoby średnio...

    b.

  • 3. Data: 2014-03-17 20:13:31
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-17 18:33, Budyń pisze:

> [...]
    > Problem jest ze stablinościa rozwiązania. Umowa na 3 lata. A potem co?
    > Gdyby sie z tego wycofali byłoby średnio...

    Przeczytajcie dokładniej ten artykuł i zastanówcie się kto daje takie
    prezenty. W dzisiejszych czasach nawet ksiądz nie chce się modlić za darmo.
    Przecie to tylko kolejna metoda "złapać frajera i wyruchać".
    Umowa na 3 lata z ogromnymi karami w razie próby wycofania się i w
    ogólnym rozrachunku jeden ch...j.
    Poza tym firma obiecuje darmowy przez rok, a później tani prąd w II
    taryfie. Tyle, że koszt zużytej energii składa się z ceny jednostkowej
    energii + opłaty przesyłowe + opłaty abonamentowe. To liczenie energii
    za darmo to w rzeczywistości będzie zakup o połowę taniej, albo mniej,
    bo tylko odejdzie opłata za samą energię, ale reszta opłat pozostanie i
    mogą one być wyższe niż w przypadku zakupu u lokalnego operatora.
    Slogan "przez rok za darmo, a później o połowę taniej" służy tylko
    uwiązaniu ludzi, którzy myśląc, że trafiłą im się wielka okazja
    zamontują ogrzewania elektryczne.

    Takich firm sprzedających tańszą energię jest cała masa na rynku.
    O ile faktycznie oferują niższe koszty jednostkowe energii elektrycznej,
    o tyle końcowe rachunki bywają znacznie wyższe.
    W mojej miejscowości tak spora ilość ludzi została "wyruchana" i teraz
    płacą wyższe rachunki, choć mieli obiecane, że energia będzie tańsza.
    Firma, która robiła ten przekręt łapała ludzi na 3-letnie umowy
    wmawiając ludziom, że dzięki temu przez 3 lata będą mieli gwarancję
    tańszej energii. Co ciekawsze krętacze tak prowadzili rozmowy, żeby
    każdy myślał, że to ich dotychczasowy dostawca postanowił zrobić
    promocję w zamian za 3 letnie zobowiązanie. Wiele osób dało się na to
    nabrać.
    Ci co później się zorientowali i próbowali zerwać umowy dostali kary za
    zerwanie umów.

  • 4. Data: 2014-03-17 21:21:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 20:13:31 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

> [...]
    > bo tylko odejdzie opłata za samą energię, ale reszta opłat pozostanie i
    > mogą one być wyższe niż w przypadku zakupu u lokalnego operatora.

    Reszta oplat geniuszu zawsze bedzie taka sama, niezaleznie od tego od kogo
    kupisz energie. Duon juz troche dziala na rynku i juz chyba od dwoch lat
    ma ciekawe oferty (np. sprzedawal tania energie na grouponie) i jak narazie
    nie ma w nich zadnego haczyka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-03-17 21:30:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Reszta oplat geniuszu zawsze bedzie taka sama,

    adam sie wez uspokój :) Moga byc oplaty typu dodatkowe ubezpieczenie od
    zmiany koloru kanarka....

    b.

  • 6. Data: 2014-03-17 22:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.03.2014 20:13, uzytkownik pisze:

    > Przeczytajcie dokładniej ten artykuł i zastanówcie się kto daje takie
    > prezenty.

    Prezent jak prezent... Po prostu promocja: tylko do końca tego roku z
    cyrografem na 3 lata. I należy pamiętać o opłatach za przesył,
    abonamencie itepe.

    > W dzisiejszych czasach nawet ksiądz nie chce się modlić za darmo.

    LOL

    "Nawet"?

    Przecież religie to zasadniczo zawsze było dojenie frajerów :)

    Znaczy się: golenie owieczek ;)

    Swoją drogą to jest dopiero biznes: sprzedawanie ludziom za ciężką kasę
    niewidzialnego towaru... Amber Gold przy wszelkich tego typu
    organizacjach to mały pikuś i uczciwy biznes!

  • 7. Data: 2014-03-18 07:55:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewidzialnego towaru... Amber Gold przy wszelkich tego typu organizacjach

    to ze jestes ograniczony w swoich horyzontach umysłowych to raczej nie jest
    powód do dumy. Naprawde chcesz o religii porozmawiac? ergie znów bedzie
    narzekał ze NTG :)

    b.

  • 8. Data: 2014-03-18 09:01:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Swoją drogą to jest dopiero biznes: sprzedawanie ludziom za ciężką kasę
    > niewidzialnego towaru...
    To wsadż palce do kontaktu, wtedy zobaczysz jaki on niewidzialny :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2014-03-18 09:41:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przeczytajcie dokładniej ten artykuł i zastanówcie się kto daje takie
    > prezenty.

    Ten kto chce zdobyć rynek. Duon ma tańszą energię bo jej nie wytwarza ale
    kupuje na giełdzie, więc może ją taniej sprzedawać. Ale zamiast wprowadzić
    taryfę tańsza o jeden grosz od konkurencji to woli taką marketingową akcję.
    Policzyłem koszt przez kolejne trzy lata gdy połowa zużycia jest w nocy i
    już wtedy jest oszczędność. Co z tego że przez kolejne dwa lata nie jest za
    darmo skoro i tak sporo taniej niż u konkurencji?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2014-03-18 09:53:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-18 09:01, janusz_k pisze:

    > To wsadż palce do kontaktu, wtedy zobaczysz jaki on niewidzialny :)

    E tam Was wzielo.
    Przeciez wiadomo, ze najwiecej wiedza ci niby najmniej zainteresowani.
    Strasznie ich boli to niezainteresowanie i za kazdym razem czuja
    wewnetrzna potrzebe uzewnetrzniania swojej obojetnosci i kompetencji jak
    widac. :-))

    Pozdro.. TK