  • 1. Data: 2014-03-15 17:00:38
    Temat: jaka rura do podłogówki
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam,
    Szybko i konkretnie - jaka rura do podłogówki jest obecnie dobra i nie
    koniecznie droga?
    czy pex/al/pe 16x2mm wavina z allegro za 468zł/200m to dobra rura w
    dobrej cenie czy szukać czegoś innego?

  • 2. Data: 2014-03-16 12:16:03
    Temat: Re: jaka rura do podłogówki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Albercik wrote:
> [...]
    > koniecznie droga?
    > czy pex/al/pe 16x2mm wavina z allegro za 468zł/200m to dobra rura w

    jeśłi to jest prawdziwy Wavin :) to tak

    ale to może też być rura z napisem wavin :)

  • 3. Data: 2014-03-16 17:58:39
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    U mnie chyba to jest CosmoPEX firmy Henco. O Wavinach czy innych firmach
    wykonawca nie chciał rozmawiać. Jednym z parametrów na jakie zwrócono mi
    uwagę to była grubość rurki aluminiowej w tym PEXie. Porównałem z inną i
    różnica była duża.

    Jan Drawski

  • 4. Data: 2014-03-17 09:41:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > jeśłi to jest prawdziwy Wavin :) to tak

    W Leroy'u zwykle jest po 3zł za metr okresowo bywa po 2,5 za metr, a w
    hurtowniach też niewiele drożej, więc raczej oryginał. To tylko cennik jest
    chory w którym ta rura kosztuje ponad 7zł.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2014-03-17 10:14:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Drawski wrote:
> [...]
    > firmach wykonawca nie chciał rozmawiać. Jednym z parametrów na jakie
    > zwrócono mi uwagę to była grubość rurki aluminiowej w tym PEXie.

    to ja jak zwykle polecę TECE...

    imho jedna z solidniejszych rur na rynku, po Pierwsze GRUBA.

    posiadajaca olbrzymią odporność na uskzodzenia czy to celowe czy
    przypadkowe.