  • 1. Data: 2014-03-13 09:56:12
    Temat: Dom bez projektu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://www.wykop.pl/ramka/1904128/w-pelni-funkcjonal
    ne-domki-za-mniej-niz-20-000-dolarow/

    Buduję z tego co mi się naiwnie pod rękę i to co ja wymyślę.
    Pytanie brzmi :
    CZY TO JEST MOŻLIWE Z FORMALNEGO PUNKTU WIDZENIA w mieście.
    Na wsi pod lasem pewnie się da.

  • 2. Data: 2014-03-13 10:22:11
    Temat: Re: Dom bez projektu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 marca 2014 09:56:12 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Na wsi pod lasem pewnie się da.
    Na wsi pod lasem to i taka samowole budowlana można postawić:

    http://joemonster.org/art/11577

  • 3. Data: 2014-03-13 10:28:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 02:22:11 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Na wsi pod lasem to i taka samowole budowlana można postawić:
    >
    > http://joemonster.org/art/11577

    można i w centrum Warszawy
    <http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20120320225512/w
    arszawa/images/c/c4/
    Hotel_Czarny_Kot_ul._Okopowa_65.JPG>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-03-13 10:28:18
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-03-13 09:56, Bolko pisze:

    > CZY TO JEST MOŻLIWE Z FORMALNEGO PUNKTU WIDZENIA w mieście.

    Tak, w tych pracowniczych ogródkach działkowicze stawiają sobie domki i
    nie słyszałem o jakichś problemach.

  • 5. Data: 2014-03-13 12:46:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >CZY TO JEST MOŻLIWE Z FORMALNEGO PUNKTU WIDZENIA w mieście.

    a czemu zakładasz ze to musi byc bez projektu i pozwolenia? Bez problemu
    projekt i pnb na takie malenstwo sie dostanie. A jak bedzie mały to i tani.

    b.

  • 6. Data: 2014-03-13 13:10:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > a czemu zakładasz ze to musi byc bez projektu i pozwolenia? Bez problemu
    > projekt i pnb na takie malenstwo sie dostanie. A jak bedzie mały to i tani.

    To może inaczej zadam pytanie :
    Kupuje typowy projekt za 2000 zł.

    Jak bardzo projekt może się różnić od końcowego wykonania.
    Pamiętając że wszystko ma być tanio :
    Strzelam :
    Inne wygląd zewnętrzny np. Jednospadowy dach z papy
    Inna technologia wykonania np. konstrukcja + ściany z płyty warstwowej
    Mniejszy
    Niższy
    Mniej okien

    Zakładam że zostaje tylko obrys zewnętrznych ścian.

    Przejdzie to w "centrum" dużego miasta?

    PS
    Plan mam taki
    kupić drogą działkę,
    wybudować,
    pomieszkać,
    zburzyć,
    sprzedać,
    Wrócić do bloku

  • 7. Data: 2014-03-13 13:45:01
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Jak bardzo projekt może się różnić od końcowego wykonania.

    ma sie nie różnic. Tylko po co kupowac by zmieniac, kup taki który ci
    pasuje.
    np tu http://www.hana.com.pl/50.html

    b.

  • 8. Data: 2014-03-13 14:34:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak bardzo projekt może się różnić od końcowego wykonania.
    > Pamiętając że wszystko ma być tanio :
    > Strzelam :
    > Inne wygląd zewnętrzny np. Jednospadowy dach z papy

    Zmiana kształtu dachu nie przejdzie

    > Inna technologia wykonania np. konstrukcja + ściany z płyty warstwowej

    Nie ma problemu

    > Mniejszy
    > Niższy

    Nie przejdzie zmiana wymiarów zewnętrznych

    > Mniej okien

    To zależy od gminy w niektórych przechodzi w innych nie.

    > Zakładam że zostaje tylko obrys zewnętrznych ścian.
    > Przejdzie to w "centrum" dużego miasta?

    Zmiana rozmiarów zewnętrznych w tym kształtu dachu raczej nigdzie nie
    przejdzie.

    > PS
    > Plan mam taki
    > kupić drogą działkę,
    > wybudować,
    > pomieszkać,
    > zburzyć,
    > sprzedać,
    > Wrócić do bloku

    W takim razie dlaczego nie postawić "tymczasowego" domu drewnianego? Są
    takie przystosowane do zamieszkania cały rok. Skoro to ma być mały dom i
    tani to chyba nic lepszego się nie znajdzie.

    Pozdrawiam
    Ergie