  • 1. Data: 2014-03-11 18:31:33
    Temat: wata na poddasze wymiana
    Od: p...@g...com

    Witam. mam takie pytanie: Czy mozna ponownie założyć wate na poddasze ktora juz nar
    byla użyta. Sasiad kupil dom w stanie deweloperskim i wyrzuca z tamtad wate bo chce
    pianke. a ja nie mam ocieplonego dachu i zastanawiam sie czy moge uzyc tamtej, prosze
    o pomoc

  • 2. Data: 2014-03-11 19:31:39
    Temat: Re: wata na poddasze wymiana
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    ps.com...
> [...]
    > wyrzuca z tamtad wate bo chce pianke. a ja nie mam ocieplonego dachu i
    > zastanawiam sie czy moge uzyc tamtej, prosze o pomoc

    NIEEEEEEEEEE !

    Też zrób pianke. Wata nic nie daje. Narobisz się, a efekty będą jakie będą.
    Też zrób pianę.

  • 3. Data: 2014-03-11 19:51:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    > NIEEEEEEEEEE !

    Aleś mnie wystraszył!
    :D

  • 4. Data: 2014-03-11 20:06:48
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Aleś mnie wystraszył!

    Ty mnie słuchaj. Żadna wata na dłuższą metę niczego nie zaizoluje.

  • 5. Data: 2014-03-11 20:53:58
    Od: "KS" <b...@b...pl>

    > NIEEEEEEEEEE !
    >
    > Też zrób pianke. Wata nic nie daje. Narobisz się, a efekty będą jakie
    > będą. Też zrób pianę.

    Zanim zrobisz piankę zobacz to:
    http://www.youtube.com/watch?v=snlhECzj1E8

    K.S.

  • 6. Data: 2014-03-12 08:01:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >tamtad wate >bo chce pianke. a ja nie mam ocieplonego dachu i zastanawiam
    >sie czy moge uzyc tamtej, prosze o pomoc

    kikiego nie słuchaj, on jest panikarz i nie potrafi dopilnowac fachowców.
    Pianka jest za droga - i w niej jest pewne niebezpieczenstwo: fachowcy
    opowiadają jakie to parametry ma pianka. A wobec baaardzo wysokiej ceny
    inwestor decyduje sie na cienka warstwe np 15cm. A tak naprawde pianka ma
    parametry mniej wiecej takie jak wełna.
    Konczy sie tym ze inwestor ma słabo ocieplony dach za dużą cene.

    Wełne od sąsiada bierz, zobaczysz w jakim jest stanie. Użyjesz lub nie w
    zależnosci od stanu.

    b.

  • 7. Data: 2014-03-12 09:11:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Witam. mam takie pytanie: Czy mozna ponownie założyć wate na poddasze
    > ktora juz nar byla użyta.

    Jeśli to "wata" to nie, jeśli szmata co udaje wełnę mineralną to tez nie.
    Natomiast jeśli to porządna wełna i nie była upychana kolanem to jak
    najbardziej tak.

    Z tym, że jeśli to robił deweloper to nikłe szanse by tam była dobra wełna.
    Jak masz skośny dach z nieużytkowym ""stryszkiem" to taką byle jaką możesz
    rozłożyć na podłodze tego stryszka. Można też ją wykorzystać do ocieplenia
    kanałów wentylacyjnych. Między krokwie bym jej nie dawał bo siądzie i zrobią
    się szpary.

    Pozdrawiam
    Ergie