  • 1. Data: 2014-03-09 16:32:50
    Temat: Wodomierz antimagnetic
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jest na rynku kilka wodomierzy antimagnetic. Na czym polega to anty?

    Konkretnie pytam dlatgo że chciałbym kupić najtańszy wodomierz, wyrzucić
    zespół liczników, dopiąć halotron i liczyć przepływ. Obawiam się czy
    "antimagnetic" nie oznacza przypadkiem sprzęgu mechanicznego zamiast
    megnetycznego.

    Swoją drogą znikneły z allegro wodomierze bez legalizacji... a chciałem
    kupić wlasnie takie złomy do zabawy i nie ma :/

    A może ktoś obeznany w praktyce jest w stanie jednoznacznie stwierdzić
    że wszystkie wodomierze mają sprzęg magnetyczny?

  • 2. Data: 2014-03-09 19:15:21
    Temat: Re: Wodomierz antimagnetic
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 16:32:50 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >

    > A może ktoś obeznany w praktyce jest w stanie jednoznacznie stwierdzić
    >
    > że wszystkie wodomierze mają sprzęg magnetyczny?

    Za`małe siły żeby ukręciło ośkę przez uszczelkę i problem z uszczelnieniem ośki.
    Antymagnetyczny to pewno jakiś ekran ma albo coś nadrukowane farbą magnetyczną i
    zmienia kolor jak polem zadziałać. Ciekawe czy wróci taka farba jak ją potraktować
    przemiennym polem magnetycznym tak jak przy rozmagnesowywaniu narzędzi?

  • 3. Data: 2014-03-09 20:14:39
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=EvazkRFsBF8