  • 1. Data: 2014-03-09 13:29:44
    Temat: Wskaźnik obecności wody
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Taka prosta rzecz:

    Mam rury zgrzewane w których *nie* wystepuje duże cisnienie (grzanie
    basenu). Chciałbym sprawdzić czy są zalane przed odpalenie pompy.
    Idealnie gdybym był w stanie to zobaczyć przez rurkę z przezroczystego
    plastiku.

    Pytanie 1:
    Dlaczego na rurach PP do zgrzewania jest "nontransparent" ? To są jakies
    inne przezroczyste? Google dają niejasne wyniki, tak jak gdyby może i
    były ,ale łatwo ich nie dostanę. Np. są rury z haslem "glass" w nazwie,
    ale czy to to? Sprzedawcy w sklepach pukają się w czoło.

    Pytanie 2:
    No a jesli nie to czy znajdę jakiś dynks wkręcany/zgrzewany do rur w
    którym widać obecnośc wody? Wyobrażam sobie mosiężną obudowę z otworem w
    którym jest szklana/plastikowa rurka.

    Średnica 3/4 cala jesli to coś zmienia.

  • 2. Data: 2014-03-09 13:41:59
    Temat: Re: Wskaźnik obecności wody
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 13:29:44 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >
    > No a jesli nie to czy znajdę jakiś dynks wkręcany/zgrzewany do rur w
    >
    > którym widać obecnośc wody? Wyobrażam sobie mosiężną obudowę z otworem w

    od2. Jasne że znajdziesz.

  • 3. Data: 2014-03-09 14:38:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-09 13:41, k...@g...com wrote:
    > od2. Jasne że znajdziesz.

    A jak się to nazywa?

  • 4. Data: 2014-03-09 15:16:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 14:38:48 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > A jak się to nazywa?

    Wodowskaz rurkowy albo rurka wodowskazowa. Jak byś chciał coś z bajerem to rotametr.
    Nie dość że pokaże czy jest woda to jeszcze ile jej płynie. Z tym że rotametr
    droższy.