  • 1. Data: 2014-03-08 12:44:42
    Temat: Poddasze GK jak profil wzgledem welny?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Jest tak: welna pod krokwiami 18cm. Czy profil CD60 powinien niejako
    uciskac welne, tj. razem z nia stanowic jej deklarowana grugosc 18cm,
    czy tez powinien byc pod nia, tworzac razem 21 centymerowa odleglosc od
    czola profilu do krokwii tworzac miedzy plyta a welna szczeline grubosci
    profila?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-03-09 20:17:07
    Temat: Re: Poddasze GK jak profil wzgledem welny?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 12:44:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > czy tez powinien byc pod nia, tworzac razem 21 centymerowa odleglosc od
    > czola profilu do krokwii tworzac miedzy plyta a welna szczeline grubosci

    Welna nie powinna byc scisnieta. Najlepiej jakbys ja ponacinal tak zeby
    ten CD sie "wpasowal" w welne. Szczelina w tym miejscu moze powodowac
    jakies niepotrzebne ruchy powietrza i wychladzanie stelaza / poddasza :)

    Czyli robisz wszystko na 18cm, uciskasz welne na hama, a na koniec
    nozykiem nacinasz welne na 3cm, tak zeby ta sie rozprezyla do swojej
    pelnej grubosci :) Tak by bylo najbardziej profi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-03-09 23:46:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-09 20:17, Adam pisze:

    > Czyli robisz wszystko na 18cm, uciskasz welne na hama, a na koniec
    > nozykiem nacinasz welne na 3cm, tak zeby ta sie rozprezyla do swojej
    > pelnej grubosci :) Tak by bylo najbardziej profi.

    Dokladnie tak tez myslalem, ale chcialem sie utwierdzic co szanowne
    grono na to. :-)

    Pozdro.. TK