  • 1. Data: 2014-03-09 20:13:18
    Temat: posadzka na balkon - jaka?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wiosna idzie, wszystkie płytki z balkonu odeszły :(
    Szukam rozwiązania na lata, estetyka na drugim miejscu,
    do zabezpieczenia balkonu.
    Najlepiej żeby samemu można to położyć, trudno fachowca do 10m2 znaleźć.
    Kiedyś było na grupie o jakiejś żywicznej posadzce (do płytek się
    zraziłem), ale nie mogę wątku odnaleźć.

    Proszę o sugestie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-03-09 22:41:52
    Temat: Re: posadzka na balkon - jaka?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Wiosna idzie, wszystkie płytki z balkonu odeszły :(
    > Szukam rozwiązania na lata, estetyka na drugim miejscu,

    Wpisz google "posadzki epoksydowe"
    i przełącz na grafikę

    http://www.myfloor.pl/posadzki-zywiczne-we-wnetrzach
    -mieszkalnych,1149,artykul.html

  • 3. Data: 2014-03-10 08:33:10
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-03-09 20:13, Baczek pisze:
> [...]
    > Najlepiej żeby samemu można to położyć, trudno fachowca do 10m2 znaleźć.
    > Kiedyś było na grupie o jakiejś żywicznej posadzce (do płytek się

    U mnie do 7m2 balkonu nikt nie chciał przyjść. Poczytałem, pomyślałem i
    sam położyłem terakotę. Kładłem przez tydzień popołudniami po pracy,
    dobrze przygotowałem powierzchnię, postarałem się przy układaniu. Minęło
    już 5 zim i nic nie odpada, nie wykrusza się itp. Z zawodu jestem
    inżynierem sieci komputerowych ;)

  • 4. Data: 2014-03-10 14:05:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Proszę o sugestie.

    To czego szukasz to posadzka epoksydowa, z tym że to nie jest remedium na
    całe zło, najpierw trzeba się dowiedzieć dlaczego płytki odpadły. Jeśli
    odpadły bo płyta jest okresowo zawilgacana to posadzka epoksydowa też się
    odparzy.

    Jeśli natomiast odpadły bo były położone na zły klej (zbyt sztywny) i nie
    wytrzymały zmian temperatur to ja bym jednak spróbował zrobić fachowo czyli
    dać grunt, folię w płynie i płytki na klej wysoko-elastyczny (osobiście
    preferuję Atlas Plus), a następnie trzeba wszystko bardzo dokładnie
    zafugować.

    Ps. Jeśli płyta jest zawilgacana to może źle zrobione są obróbki blacharskie
    lub mocowanie balustrady. Wtedy najpierw należałoby to poprawić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2014-03-10 16:07:04
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > fachowo czyli dać grunt, folię w płynie i płytki na klej
    > wysoko-elastyczny (osobiście preferuję Atlas Plus), a następnie trzeba

    Płytki odpadły bo dopiero po roku (może dłużej) zostały zafugowane.
    Ale ja już to tak zastałem

    Dziękuję wszystkim za odpowiedz