  • 1. Data: 2014-03-17 13:44:10
    Temat: gdzie pozbywać się styropianu
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy Ktoś ma jakiś pomysł gdzie pozbyć się sporej ilości styropianu? może
    gdzieś to przyjmują? jaki macie patent?

  • 2. Data: 2014-03-17 14:21:41
    Temat: Re: gdzie pozbywać się styropianu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 13:44:10 +0100, tusk, donald tusk napisał(a):

    > czy Ktoś ma jakiś pomysł gdzie pozbyć się sporej ilości styropianu? może
    > gdzieś to przyjmują? jaki macie patent?

    Zadzwon do firm sprzedajacych regranulat styropianowy.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 3. Data: 2014-03-17 15:02:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .net...

    > Zadzwon do firm sprzedajacych regranulat styropianowy.

    Dokładnie. Dzwonisz, przyjeżdżają i zabierają za darmo.

    Ale to nie mogą być jakieś okruchy pochlapane zaprawą i zmieszane z
    piaskiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-03-17 16:22:32
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy Ktoś ma jakiś pomysł gdzie pozbyć się sporej ilości styropianu? może
    > gdzieś to przyjmują? jaki macie patent?

    Wokół mnie to firmy ociepleniowe paliły w ognisku. :-)

  • 5. Data: 2014-03-17 16:28:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    taka polityka, niby trzeba sortować, ale styropianu nie przyjmują, a wszyscy
    mają go po same uszy...

  • 6. Data: 2014-03-17 16:45:13
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > taka polityka, niby trzeba sortować, ale styropianu nie przyjmują, a
    > wszyscy mają go po same uszy...

    Raz gdzieś jechałem to po troszeku w beczce palili.

  • 7. Data: 2014-03-17 17:23:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wokół mnie to firmy ociepleniowe paliły w ognisku. :-)

    Ty to jednak w jakiejś dżungli się wybudowałeś. Nic dziwnego że wszyscy
    stamtąd uciekają :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2014-03-17 17:32:54
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    kiki <s...@l...pl> :
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > Raz gdzieś jechałem to po troszeku w beczce palili.

    Zadzwoń do wariatkowa, aby Ci termin ponownego przyjecia przelozyli na
    już/dzisiaj/jutro.

  • 9. Data: 2014-03-17 17:46:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lg74b0$4m5$1@node2.news.atman.pl...
    > taka polityka, niby trzeba sortować, ale styropianu nie przyjmują, a
    > wszyscy mają go po same uszy...

    a u nas przyjmują w pszoku (jesli czysty).
    Natomiast nie przyjmują wełny mineralnej i papy. A poniewaz to tez odpad
    bede sie dopytywał w gmninie gdzie mam go oodac. Łaski nie robią -muszą
    wskazac miejsce.

    b.

  • 10. Data: 2014-03-17 18:22:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 16:28:28 +0100, tusk, donald tusk napisał(a):

    > taka polityka, niby trzeba sortować, ale styropianu nie przyjmują, a wszyscy
    > mają go po same uszy...

    Mozna rozpuscic w chyba dowolnym rozpuszczalniku organicznym. Roztwor
    nadaje np. na farbe do betonu. Z metrow styro zostanie puszka.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba