  • 11. Data: 2014-03-17 19:40:55
    Temat: Re: gdzie pozbywać się styropianu
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > Mozna rozpuscic w chyba dowolnym rozpuszczalniku organicznym.
    > Roztwor
    > nadaje np. na farbe do betonu. Z metrow styro zostanie puszka.

    aceton dobrze wciąga styropian ale nie pamiętam ile litr przyjmie

    jeffrey

  • 12. Data: 2014-03-17 19:44:14
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mozna rozpuscic w chyba dowolnym rozpuszczalniku organicznym. Roztwor
    > nadaje np. na farbe do betonu. Z metrow styro zostanie puszka.

    Z benzyną to jest napalm. Na lepsze koktajle mołotowa się nadaje :-)
    Zachować na wypadek wojny :-)

  • 13. Data: 2014-03-17 21:08:40
    Temat: Re: gdzie pozbywaae si? styropianu
    Od: tataglia <t...@g...pl>

    On 2014-03-17 13:44, tusk, donald tusk wrote:
    > czy Ktoś ma jakiś pomysł gdzie pozbyć się sporej ilości styropianu? może
    > gdzieś to przyjmują? jaki macie patent?

    W Łodzi na ul. Pojezierskiej przyjmują. Jak masz co najmniej ciężarówkę
    - to od ciebie kupią. Jeżeli mniej to możesz po prostu zostawić za darmo.
    Nie wiem skąd jesteś - więc to taki przykład: www.fasadasystem.pl

    --
    t.

  • 14. Data: 2014-03-17 21:10:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Dokładnie. Dzwonisz, przyjeżdżają i zabierają za darmo.
    >
    > Ale to nie mogą być jakieś okruchy pochlapane zaprawą i zmieszane z
    > piaskiem.

    Te to wysypać na fermie kurzej ze swobodnym wybiegiem - nioski będą
    wniebowzięte, styren, sole wapnia...

    --
    Darek

  • 15. Data: 2014-03-19 23:23:17
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    tusk, donald tusk napisał(a):
    > czy Ktoś ma jakiś pomysł gdzie pozbyć się sporej ilości styropianu? może
    > gdzieś to przyjmują? jaki macie patent?

    Każda gmina winna mieć punkt dobrowolnego oddawania odpadów. Oddawałem i
    w mieście Łodzi (obok Lublinka) i w Bełchatowie (tam to chyba ze 2 metry
    sześcienne) i nie było żadnego problemu.
    Poszukaj i skorzystaj.

  • 16. Data: 2014-03-19 23:59:57
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "zbigi" <z...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > mieście Łodzi (obok Lublinka) i w Bełchatowie (tam to chyba ze 2 metry
    > sześcienne) i nie było żadnego problemu.

    Wy jeszcze ten styropian spalicie w piecach :-) Szczególnie, że za miesiąc
    może już nie być gazu w rurach. Wygrani są ci co mają piece spalające
    wszystko !!!

  • 17. Data: 2014-03-20 21:17:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 23:59:57 +0100, kiki napisał(a):

    > Szczególnie, że za miesiąc
    > może już nie być gazu w rurach

    Badz powazny, kiki. Za co ruskie beda prowadzic wojne, jak zamkna gazowy
    interes?

    Jak to ktos ladnie ujal, FR to stacja benzynowa przebrana za kraj....

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 18. Data: 2014-03-21 17:49:33
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 21:17:44 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    >
    > interes?
    >

    > Jak to ktos ladnie ujal, FR to stacja benzynowa przebrana za kraj....

    Za to samo za co prowadziły II Wojnę Światową. Oni są samowystarczalni.

  • 19. Data: 2014-03-21 19:56:36
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 19 marca 2014 23:23:17 UTC+1 użytkownik zbigi napisał:

> [...]
    >
    > w mieście Łodzi (obok Lublinka) i w Bełchatowie (tam to chyba ze 2 metry
    >
    > sześcienne) i nie było żadnego problemu.

    Ale że ZA DARMO ??

  • 20. Data: 2014-03-21 20:14:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Mar 2014 09:49:33 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Za to samo za co prowadziły II Wojnę Światową. Oni są samowystarczalni.

    Masz powazne braki w wiedzy. Tacy byli samowystarczalni, ze az razem z
    Anglikami wpadli do Persji i obalili szacha, bo nie chcial sie zgodzic na
    budowe linii kolejowej, ktora miala zaopatrywac wspaniale imperium Stalina
    w zywnosci i takie tam drobiazgi.

    O amerykanskich samochodach, samolotach, broni itd. nie wpominajac.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba