  • 41. Data: 2014-03-20 11:30:41
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 11:19:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > widocznie się to właścicielom centrów opłaca. W końcu nikt ich nie zmusza
    > do tego

    No kino nakreca duzy ruch, bezposrednio wlascicielom centrow to sie nie oplaca
    ale pewnie moga wtedy podwyzszyc ceny wynajmu bo sa bardziej konkurencyjni :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2014-03-20 12:20:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-20 06:03, Marek Dyjor pisze:

    > hm...
    >
    > w przypadku G+ FB YT czy innych podobnych serwisu NIE PŁACIMY...
    > dlatego są reklamy

    No i OK, o to pretensji nie mam. Tylko, ze druga odslona to byc moze
    Twoje zdjecia gdzies tam. Za chwile te dane ze zdjeciami zostana komus
    sprzedane i taki bedziesz mial wplyw.

    > Czego nie można powiedzieć o serwisach WWW które zwykle są zasrane
    > reklamami, poakzujacymi sie wysuwającymi, zasłaniającymi w tle i co
    > najgorsze drącymi ryja przez głośniki co jest skurwysyńskie.

    Fakt.

    > A co do kina które nie dosyć że biorą horrendalną kasę za bilety to
    > jeszcze wciskają nam półgodzinne lub dłuższe bloki reklamowe, to jest
    > parszywa polityka.

    To jest to oswajanie wlasnie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2014-03-21 05:55:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > No i OK, o to pretensji nie mam. Tylko, ze druga odslona to byc moze
    > Twoje zdjecia gdzies tam. Za chwile te dane ze zdjeciami zostana komus
    > sprzedane i taki bedziesz mial wplyw.

    jak na razie to nie sprzedadzą twojego zdjećia jak nie polubisz jakiegoś
    produktu...

    a masowe polubianie byle jakich firm i produktów jest głupotą, choć wiele
    osób tak robi bez składu i ładu.