  • Data: 2012-12-04 14:54:17
    Temat: Re: Z cyklu ocieplenie dachu
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz fajnie widać kto ma szczyty dociągnięte do dachu..
    > Widziałem taki rodzynek, gdzie to krokwie można było dokładnie policzyć,
    > no i oczywiście rozkład pomieszczeń na poddaszu tez było widać jak na
    > dłoni...
    > A to że nad okapem ino śnieg, a cała reszta czarna to "standard"..

    Sąsiad moj tak ma, przy okazji zrobię zdjęcie i wrzucę,
    budowal rok temu, wełnę dawał tylko pomiędzy krokwie 15cm
    drugiej warstwy nie dawał, ale za to solary ma na dachu :)

    nie znał się a nie miał kto doradzić doradzali budowlańcy co to robili
    pewnie za robotę poddasza od 1m2 wzieli tyle samo co by mieli robić
    z drugą warstwą wełny

    pozdrawiam
    AT