    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 4 Mar 2015 03:37:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: Z innej mańki. Falbanek
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2015 09:03:02 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > IMO obciążanie góry to nie najlepszy pomysł - przy rytmicznym piłowaniu
    > będzie się bujał. Nogi stołu powinny być na dole połączone półką i tę półkę
    > należy maksymalnie dociążyć - tak by stół stał stabilnie i miał nisko środek
    > ciężkości.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Myślisz ze nie wiem że jest akcja i reakcja. Ale nieduża siła i mala masa da gorszy
    efekt niż nieduża siła i duża masa. Poza tym w innym miejscu wyjdzie rezonans własny.
    Nawet jak bym zamurował nogi w podłodze to i tak lekki będzie drżał bo nogi są z
    kształtownika 30x30. Najprościej było by blat przymocować do\ściany. Ale ściany nie
    ma bo stoi przy oknie i za ścianę robi powietrze.