  • 21. Data: 2023-01-24 07:22:26
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > W sumie to powinno mi być was trochę szkoda. Daliście się zrobić w chuja. 2/3
    dorosłego życia płacić raty w banku

    nie mam i nie mialem zadnych kredytow, nawet na auto, plesniawko

  • 22. Data: 2023-01-24 18:23:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 24 stycznia 2023 o 07:22:29 UTC+1 Ghost napisał(a):

    dorosłego życia płacić raty w banku
    > nie mam i nie mialem zadnych kredytow, nawet na auto, plesniawko
    Samochodu nie masz bo pisałeś że ci za wódkę PJ zabrali. Jak nie masz zdolności
    kredytowej to chyba normalne że nie masz kredytów.

  • 23. Data: 2023-01-24 20:59:06
    Od: Ghost <G...@h...net>

    dorosłego życia płacić raty w banku
    > Samochodu nie masz bo pisałeś że ci za wódkę PJ zabrali.

    ocho, plesn juz kore ci zajela, nie chodzi o ta rzdrzewa

    > Jak nie masz zdolności kredytowej to chyba normalne że nie masz kredytów.

    i tak sie pocieszaj, gołodupcu

  • 24. Data: 2023-01-24 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > U mnie na osiedlu, podobny lokal w którym była apteka, od 10 lat
    > stoi pusty.

    O jakiej aptece mowisz? Pytam z ciekawości.
    Tak czy siak, tomasz pisze o zadomowionej sieciowce i tutaj temat
    wyglada troche inaczej bo takie apteki raczej sie nie likwiduja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 25. Data: 2023-01-24 23:27:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 24 stycznia 2023 o 22:59:55 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Sądzisz że spisek bo lokal po aptece stoi pusty, bo na aptece nikt nie stracił? Dwie
    bramy ode mnie z trzy lata temu zlikwidowała się apteka i lokal stoi do dzisiaj
    pusty. Co tam jeden lokal. W bliższym i dalszym sąsiedztwie oceniam że 1/3 lokali
    sklepowych i innych użytkowych stoi pustych. Mieszkam nie na zadupiu tylko w centrum
    bardzo dużego miasta. Jakie typy aptek znasz że chcesz się dowiedzieć co to za apteka
    była. Apteka to apteka. Taki sklep z lekarstwami. We wszystkich ma być w asortymencie
    to samo. Przy okazji apteki przypomniał mi się że lansowałes wizje ziemi bez wody.
    Niedawno czytam że bardzo rośnie poziom wód gruntowych i że może być problem z
    nadmiarem wody.

  • 26. Data: 2023-01-24 23:28:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwww.

  • 27. Data: 2023-01-25 11:46:34
    Od: Ghost <G...@h...net>

    dorosłego życia płacić raty w banku
    > Ziewwww.

    rzekł kolo, który swoje życie przespał.. przesrał.

  • 28. Data: 2023-01-25 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sądzisz że spisek bo lokal po aptece stoi pusty, bo na aptece nikt
    > nie stracił?

    Nie mam pojecia skad takie wnioski.

    > Dwie bramy ode mnie z trzy lata temu zlikwidowała
    > się apteka i lokal stoi do dzisiaj pusty. Co tam jeden lokal.

    Jak to sie ma do pytania które zadałem?

> [...]

    Jak to sie ma do pytania które zadałem?

    > Jakie typy aptek znasz że chcesz się
    > dowiedzieć co to za apteka była. Apteka to apteka.

    Naprawde tak ci sie wydaje?
    Ale wiesz ze sa takie które maja 100tys obrotu miesiecznie albo i mniej
    a sa i takie co maja milion?

    > Taki sklep z
    > lekarstwami. We wszystkich ma być w asortymencie to samo.

    Taa...

    > Przy
    > okazji apteki przypomniał mi się że lansowałes wizje ziemi bez
    > wody. Niedawno czytam że bardzo rośnie poziom wód gruntowych i że
    > może być problem z nadmiarem wody.

    Oczywiscie mowa była zawsze o lokalnymch problemach z woda zdatna do
    picia ale chetnie poczytam co masz na mysli.
    Dasz linka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 29. Data: 2023-01-25 23:05:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 25 stycznia 2023 o 11:46:37 UTC+1 Ghost napisał(a):

    dorosłego życia płacić raty w banku
    > rzekł kolo, który swoje życie przespał.. przesrał.
    Tak jak niewolnik nie zrozumie wolnego człowieka tak ty nie zrozumiesz że można żyć
    nie pracując ciężko i że można wstawać nie jak budzik dzwoni tylko wtedy kiedy ma się
    ochotę.

  • 30. Data: 2023-01-25 23:17:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 25 stycznia 2023 o 22:59:52 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    > z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg
    Jakbyś czytał wszystkie wiadomości to byś linka nie potrzebował. Ale ty czytasz tylko
    te wiadomości które ci pasują. Nie dam linka bo nie jestem jebniety żeby linki
    kolekcjonować na okoliczność że ktoś będzie jakiegoś po tygodniu chciał. Lokalnie
    problem wody nie występuje. U nas rośnie poziom wód gruntowych i wiadomo dlaczego.
    Ukraina to mokradła wysychające latem. Białoruś to samo. Kiedy ostatnio nie miałeś
    wody w kranie bo wyschła?