  • 31. Data: 2023-01-26 07:19:21
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Ghost <G...@h...net>

    dorosłego życia płacić raty w banku
    > Tak jak niewolnik nie zrozumie wolnego człowieka tak ty nie zrozumiesz że można żyć
    nie pracując ciężko i że można wstawać nie jak budzik dzwoni tylko wtedy kiedy ma się
    ochotę.
    i tak sie pocieszaj, gołodupcu

  • 32. Data: 2023-01-26 18:20:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 25 stycznia 2023 o 23:05:57 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    nie pracując ciężko i że można wstawać nie jak budzik dzwoni tylko wtedy kiedy ma się

    Czyżbyś żył z wynajmu nieruchomości?

  • 33. Data: 2023-01-26 18:22:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.01.2023 o 18:20, Kris pisze:

    żyć nie pracując ciężko i że można wstawać nie jak budzik dzwoni tylko wtedy kiedy ma
    się ochotę.

    > Czyżbyś żył z wynajmu nieruchomości?

    Jego życie, to nie życie, to egzystencja i ładowanie akumulatorków :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2023-01-26 18:27:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2023 o 18:22 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Jego życie, to nie życie, to egzystencja i ładowanie akumulatorków :)

    Ech... Panowie, po kiego piszecie takie rzeczy? - jego życie, jego sprawa.

    TG

  • 35. Data: 2023-01-26 18:30:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ech... Panowie, po kiego piszecie takie rzeczy? - jego życie, jego sprawa.

    OK, jusz niebędę :) Sorry, NMSP.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2023-01-26 18:53:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 18:23:06 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    się ochotę.

    > Jego życie, to nie życie, to egzystencja i ładowanie akumulatorków :)
    Ja sobie ładuje akumulatorki a ty coraz gorsze gatunki wódek pijesz.

  • 37. Data: 2023-01-26 19:20:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 18:27:57 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ech... Panowie, po kiego piszecie takie rzeczy? - jego życie, jego sprawa.
    >
    > TG
    Możesz się pierdolić na koszt państwa z takimi tekstami jak resztkami mózgu
    wymysliles? Nie zaczepiany nie przypierdalam się. Za to chujki różne jak nie mogą nic
    odpowiedzieć to się przypierdalaja. Temat jaki założyłem jest o zapaści na rynku
    nieruchomości. Kryzysu polegające z nadmiernej podaży w stosunku do popytu. Jeszcze
    ten kryzys się nie zaczął na dobę i dopiero widać że coś się będzie z cenami działo.
    Ci co mieli zarobić już zarobili. I to nie są ci co mieszkania ostatnio kupili a ci
    co mieli ostatnią szansę żeby dobrze sprzedać. Lament będzie ogromy bo przedpłaty na
    nieistniejące mieszkania to jest rodzaj piramidy. Z bieżących wpłat inwestorzy w
    pewnym momencie zaczęli budować zaległe domy. Większość firm to są spółki z o.o.
    założone na minimalnym wkładzie założycielskim. Wspólnicy nic nie mają. Możliwość
    odzyskania pieniędzy zerowa.

  • 38. Data: 2023-01-26 19:33:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2023 o 19:20 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Możesz się pierdolić na koszt państwa z takimi tekstami jak resztkami
    > mózgu wymysliles?

    Do mnie to piszesz? - co wymyśliłem?

  • 39. Data: 2023-01-26 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kiedy ostatnio nie miałeś wody w kranie bo wyschła?

    Widze ze wrociłes do debilnych argumentów i tez bez poparcia zródłami
    informacji. Ostatnio wystarcza mi jednopostowa proba dyskusji z toba
    zeby cie znowu na jakis czas splonkowac co niniejszym ponownie czynie.
    Bye.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 40. Data: 2023-01-27 00:23:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 22:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    > kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
    I dobrze. Będę mógł sobie po tobie pojeździć jak na starej łysej kobyle. Zwycięstwo
    walkowerem to takie samo zwycięstwo jak każde inne. Sądzisz że będę płakał. Raczej ty
    jesteś w mniej korzystnej sytuacji bo będziesz musiał bardziej uważać z tym co
    będziesz pisał. Bez żadnej kontroli moje odpowiedzi mogą być różne.