  • Data: 2017-10-07 22:31:25
    Temat: Re: ZE wymienił mi licznik
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to byli kretyni a nie elektrycy. Mam przed soba opakowanie od ledowki. Napiecie
    zasilania 220-230. Natezenie pradu 45mA. Moc 3,7W. Kretyn elektryk przemnozy napiecie
    i natezenie i mu wyjdzie ponad 10W i drze ryja ze oszukuja. A kazdy miernik mocy
    czynnej i licznik pokaze ze niecale cztery waty ledowka pobiera. Cud czy trzeba
    wiedziec troche wiecej niz pseudo elektryk?

    Nie rób z elektryka głupszego niż ty jesteś.
    A co musi dostarczyć elektrownia?
    (inaczej, jakie tam prądy płyną?)