  • Data: 2017-10-07 22:45:23
    Temat: Re: ZE wymienił mi licznik
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, October 7, 2017 at 10:25:08 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sranie w banie. Latach osiemdziesiatych ubieglego stulecia nie bylo zarowek
    energooszczednych. Pojawily sie po 1990 jak sie zrobila gospodarka rynkowa i markety.
    A nawet jak by byly to pierwsze swietlowki z gwintem zarowkowym mialy tradycyjny
    dlawik i zaplonnik. Ujmij troche ze swojej opowiesci bo masz z czego. Fajne ze
    dokladnie nie pamietasz ale ze miernik byl z lusterkiem pod strzalka pamietasz.

    Sprawdzali jakies pierwsze, typu "kilkanascie W odpowiednik 100W ", sam taka kupilem
    OSRAM na 100% i na niej mierzylismy miernikiem zuzycia pradu, nie pamietam kiedy
    dokladnie (moze i 90 lata juz?), a taki miernik jeszcze gdzies u mnie w piwnicy lezy
    ;)Wszystkie wskaz. wyzszej klasy mialy lustro, zeby prostopadle odczytywac ...

    WS