  • 41. Data: 2012-04-24 08:26:29
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Normalnie, jak z każdej innej elektrowni.

    Uwazasz, ze w te przeciazone linie energetyczne, mozna jeszcze cos
    "wcisnac"?

  • 42. Data: 2012-04-24 08:29:01
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
    > bo co rząd mu powie, to święte.
    > "Mam dłużej pracować? - rozumiem!"

    Ta, wiekszosci wypadkow bedzie to oznaczalo wydluzony czas przebywania
    na bezrobociu, juz dzisiaj jest trudno z praca dla 50+...

  • 43. Data: 2012-04-24 09:04:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 20:50, Ikselka pisze:

    > RZĄD mu powiedział.
    > :-]

    A tobie Ojciec Dyrektor i Wodzu Jarosław.

  • 44. Data: 2012-04-24 09:05:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 20:51, Ikselka pisze:

    > Tylko z ekonomią i ekonomiką znacznie gorzy...

    Znacznie lepiej, niż z twoją znajomością języka polskiego.

  • 45. Data: 2012-04-24 09:06:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 20:47, Ikselka pisze:

    > Właśnie TWOJE stanowisko bardziej nadaje się do okreslenia "oszołomskie" i
    > "moherowe", niż moje. I Twoja oszołomska oraz moherowa retoryka polega na
    > obrażaniu, moja na spokojnym trwaniu przy własnym zdaniu.

    No to nadal uważaj, że Ziemia jest płaska, a moskiewski spisek od czasów
    Imperium Rzymskiego tłumi tę prawdę i patroluje Obwód Ziemi.

  • 46. Data: 2012-04-24 09:07:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 20:49, Ikselka pisze:

    > Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
    > bo co rząd mu powie, to święte.

    Ikselka, weź już przestań dokonywać projekcji swoich patologii na innych
    ludzi...

  • 47. Data: 2012-04-24 09:10:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 23:55, Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Wyobraź sobie człowieku, że w weekendy jeżdze sobie obserwować ptaki;
    > jeszcze mi wódz nie zakazał.

    Słusznie zauważyłeś - jeszcze.

    Niedługo będziesz miał obowiązkowy udział w takich pochodach. A jak nie
    pójdziesz - zostaniesz napiętnowany jako Agent Moskwy.

  • 48. Data: 2012-04-24 09:30:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 08:26, Robson pisze:

    > Uwazasz, ze w te przeciazone linie energetyczne, mozna jeszcze cos
    > "wcisnac"?

    Och jasne, przeciążone aż dymią... A ta nowa linia wysokiego napięcia,
    którą stawiają koło mnie, będzie fabrycznie przeciążona.

    Zrozum, że tworzenie nowych linii nie wymaga spektaklu medialnego na
    cały kraj! I ty o tym nie wiesz, ale w tej sieci ciągle coś się dzieje -
    wbrew moherowej propagandzie to nie jest tak, że "kolesie" przejęli i
    teraz koszą tylko kasę nic a nic nie inwestując w infrastrukturę.

    Budowane są nowe linie. Modernizowane są stare (czasem przy okazji ich
    zerwania ;) ).

    Moi rodzice wynieśli się z Warszawy do Młochowa na początku wieku. Ja
    przeniosłem się 6 lat później. I przez tę ponad dekadę mamy porównanie
    jakości zasilania. Jest dużo lepiej. Mimo że w okolicy pojawiło się w
    tym czasie dużo nowych domów i kilka dużych placówek typu bazy transportowe.

  • 49. Data: 2012-04-24 11:59:09
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > wbrew moherowej propagandzie to nie jest tak, że "kolesie" przejęli i
    > teraz koszą tylko kasę nic a nic nie inwestując w infrastrukturę.

    Otóż wiem, niestety wiem co mówię, w odróżnieniu od ciebie. Żyj dalej w
    matrixie.
    Masz jakąś fobię albo manię przesladowczą, w każdym poście piszesz o
    moherach, ale takie rzeczy da sie leczyć.

  • 50. Data: 2012-04-24 12:06:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 11:59, Robson pisze:

    > Otóż wiem, niestety wiem co mówię, w odróżnieniu od ciebie. Żyj dalej w
    > matrixie.

    No cóż, w moim "matrixie" dokonano wymiany uszkodzonego lokalnego
    transformatora, dla zaspokojenia rosnących potrzeb miejscowości
    zainstalowano drugi, powstały nowe linie doprowadzające prąd do nowych
    domów, wymieniono sporo starych linii z "gołych drutów" na izolowany
    "warkocz", a niedaleko powstaje duża linia przesyłowa wysokiego napięcia.

    Twierdzisz, że to tylko złudzenie?

    Że te nowe kratownicowe słupy to projekcja holograficzna?