  • Data: 2018-11-05 08:33:58
    Temat: Re: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrz pan, ja mam tylko na części dachu i jakoś mi wystarcza na świecenie,
    > pranie, komputery, kuchenkę i pompę ciepła. Może kolega ma jakieś ogniwa
    > wymontowane z kalkulatorów? :>

    pokaż fakturę i zużycie. Jeśli prowadzisz przeciętne życie, to każdy,
    abosolutnie każdy kto ma dom miałby obowiązek zrezygnować z innego
    sposobu ogrzewania/wykorzystania energii elektrycznej

    > https://tinyurl.com/y9pwkeym
    jak masz jeden dach na jedną wspólnotę, zgodnych ludzi, brak możliwości
    kradzieży lub dewastacji. połączenie tych faktów jest bardzo rzadko
    możliwe.

    > Drugiego lutego 2018, max moc 3300W. Można tym ładować 100 smartfonów.

    i co tym udowodniłeś? Bo debilom że ToMasz się myli, ToMaszowi ze słońce
    jest kapryśne. Jako kraj musimy ponieść koszt produkcji energii albo z
    atomu, albo z węgla albo mieć zajebistą sieć domowych producetów i
    magiczne sposoby magazynowania jej. W jaki sposób dokonamy wyboru? Niema
    dobrego sposobu, są złe i bardzo złe. ja wskazałem, moim zdaniem, naj
    mniej zły.

    ToMasz