  • Data: 2010-08-04 13:00:01
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i3bng5$vdb$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i3bmso$4nc$1@news.onet.pl...

    > Twój wybór oczywiście.
    > Ale o przejściu na naziemne nadawanie cyfrowe słyszałeś ?

    Słyszałem i tylko słyszałem.
    A nawet jak będzie to pojawię się odpowiednie dekodery które będzie miożna
    połączyć kabelm scart lub hdmi z telewizorem/projektorem i po problemie
    A dopóki to nie funkcjonuje to nie zamierzam wydawać nawet 1zł na coś co nie
    wykorzystam w najbliższym czasie. Zresztą nadzawanie via satelita raczej nie
    ma zostac zlikwidowane;))
    Jak kupowałem 3 lata temu tv lcd to sprzedawcy tez próbowali mi wcisnąć
    modele z tunerami, z kilkoma wejściami hdmi itp. Nie dałem sie i dobrze. Do
    dzisiaj tunera w tv nie miałbym mozliwości wykorzystać a jedno wejście hdmi
    wystarcza mi w zupełności(dekoder cyfry który w razie czego mozna podłączyć
    również pod scart)

    Krzysiek