  • Data: 2023-03-27 14:43:11
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 27 marca 2023 o 10:26:53 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Nie sądzę.
    > No właśnie.
    > Dlatego zaciekawiło mnie stwierdzenie, że masz jakąś umowę - myślałem że
    > coś ktoś Ci podpisał ponad to, co wszyscy mamy.
    >
    > I też sądzę, że netmetering się utrzyma do końca.
    Dlaczego miałby się nie utrzymać? Trzeba sobie zdawać sprawę że jest to zle
    rozwiązanie dla wszystkich poza tymi co mają takie umowy. Niesprawiedliwy społecznie
    jest. Wprowadzili bo musieli coś zrobić żeby zachęcić ludzi do zakładania
    fotowoltaiki. Potem ci ludzie robili za żywa reklamę że się opłaca. Robili to kosztem
    innych. Pierwszy artykul jaki podrzuciło dzisiaj google był o fotowoltaice i
    magazynach energii. Fotowoltaika współpracująca z siecią ma sens tylko z
    indywidualnymi magazynami energii i będzie parcie ze strony góry żeby tak się stało.
    Sposób wymuszenia opiera się na dobrwolnosci przymusowej.