    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zamieszkanie w 'nieodebranym' domu
    Date: Wed, 17 Feb 2010 09:19:33 -0800 (PST)

    On Feb 17, 2:28 pm, "Amir" <d...@S...pl> wrote:
    > Czy ktoś  z Was zna przypadek nałożenia kary,
    > za zamieszkanie w domu niezgłoszonym do  ?
    >
    > W internecie przeglądnąłem tego, troszkę
    > ale jak już ktoś pisze o karze to że słyszał,
    >
    > jeden przypadek to:
    > zgłosiła rodzina dom do odebrania i przyszli na kontrole urzędasy,
    > (co rzadko się zdarza, bo raczej nie przychodzą ponoc)i zauwazli garki
    > pościel szczoteczki, lodówka pełna itp
    > nałożyli karę 10tys, rodzina zapłaciła
    >
    > Przcież to jest prawie nie od udowodnienia, że tam ktoś spi
    > zawsze można powiedzieć, że remntowałem itp, że przygotowane wszystko
> [...]

    Jest do udowodnienia. Sa swiadkowie, moga nawet przy okazji jadac na
    inna kontrole sprawdzic czy ktos w domu jest i spi. Jak masz dziecko
    ktore ma swoj pokoj to co dzieciaka bedziesz budzic.
    Warunki budowlane rozpoznasz odrazu od niebudowlanych.
    Zreszta jak ci kare naloza bo sa takie przeslanki to ty musisz
    udowodnic ze nie mieszkasz, a nie urzedasy.

    A kierownicy budowy to wiemy jacy sa, banda galganow i partaczy
    zamknieta w klanach izby budowlanej.

    Tak wiec uzytkowanie budowy jest nielegalne i tyle. Przepis jest
    przepisem nawet martwy ale moze byc skuteczny w razie czego.