  • Data: 2018-12-05 21:23:06
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 14:07:06 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy ktoś ćwiczył zamykanie/odcinanie od reszty domu kuchni w sposób inny
    > niż wymurowanie ściany?
    > Powiesiłbym za jaja tego, kto rozprowagował otwarte kuchnie. Siebie zaraz
    > obok, za to, że się zgodziłem.
    > Nic nie daje okap ani otwarte okno. Usmażysz cokolwiek i 3 godziny wali w
    > całym domu.
    >
    > Może jakaś kurtyna powietrzna? Szlag mnie trafi.

    Okap z wywietrznikiem. Te cosie co wisza nad kuchenka i tylko probuja filtrowac
    tluszcz czy grube smieci z unoszacej sie pary na zapach wiele nie pomoga.

    A w temacie: Powies se jakas przegrode. Harmonijkowa scianka czy inna szmata ci
    przestrzen oddzieli. Ale bez poprawnie dzialajacej wentylacji i tak sie zapach
    rozejdzie.
    A jak wentylacja kiepska to nawet jak zamurujesz i dasz drzwi to zapachy sie rozejda.
    Szczegolnie jak wentylacja dziala w przeciwna strone do zamierzonej - kuchnia nadmuch
    - sypialnia wyciag.

    Wniosek, zbadaj co tam u ciebie z wentylacja. Potem dumaj nad przegroda.