  • Data: 2018-12-11 10:09:35
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2018 o 00:21, abomito pisze:
    > Witam
    > Problem w tym, że tych 2000-2500 kalorii to było wtedy, gdy ludzie pieszo
    > chodzili i cośtam dłubali.Ale moja znajoma(swoją wagę ma- jakieś 30+) na
    > siłownie jeżdzi samochodem.Nie było by to nic złego, ale siłownię ma 10 minut
    > od domu.

    To akurat sobie trzeba indywidualnie policzyć. Kobieta, mniejsza,
    lżejsza itd. będzie miała zupełnie inne zapotrzebowanie dzienne, jak
    kawal chłopa.
    Ja mam aktualnie 187 cm, 94 kg. Praca przy biurku za komputerem. Od
    czasu do czasu jakaś siatkówka, choć ostatnio rzadko. Do pracy jeżdżę
    samochodem. Jak sobie liczyłem to właśnie wyszło około 2500 kcal.
    Ale wiadomo, że ktoś mniejszy czy lżejszy będzie miał mniej, a ktoś
    pracujący fizycznie czy bardzo aktywny - więcej.
    Grunt to sobie to uczciwie policzyć i wtedy pod to układa się sposób
    żywienia.

    > Jedyny działający sposób jaki znam, to mocny plaster na usta.Po 3 dniach można
    > się wody napić i znowu plaster.A jak kto łakomy, czy oszczędny, to można przez
    > rurkę.
    > Sprawdziłem praktycznie, choć bez plastra.Pierwszego dnia chciało mi cię jeść-
    > musiałem sporo pić.Drugiego było już lepiej ,trzeciego nie byłem glodny.
    > Na tym eksperyment zakończyłem- bałem się że się przyzwyczaję, a swięta
    > nadchodziły...Zresztą sam eksperyment też powstał przypadkiem- musiałem
    > ponad dobę nie jeść, tylko pić jakiś paszkustwo do badań, a potem - byłem ciekaw.

    To zadziała chwilowo. Ale ogólnie rzecz w tym, że żeby nie mieć jojo,
    żeby to miało szanse zadziałać u nas długofalowo, a nie tylko na miesiąc
    itp. to dieta przy zredukowanej ilości jedzenia musi nadal dostarczać
    wszystkich potrzebnych nam składników. Bo inaczej organizm prędzej czy
    później i tak się będzie ich domagał i będzie próbował sobie to odbić
    albo najzwyczajniej zaczniemy podupadać na zdrowiu. A przecież nie o to
    w tym chodzi, wręcz przeciwnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /