  • 11. Data: 2009-02-04 16:05:21
    Temat: Re: Zasobnik c.w.u. nierdzewny, czy emaliowany?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:gmcd4a$gg2$1@inews.gazeta.pl...
    > Zalezy czym grzejesz. Jak gazem to nie ma sensu brac grzalki. Ja mam
    > kociol na ekogroszek i latem grzeje wode pradem. Wychodzi taniej i moge
    > poleniuchowac:)

    Prądem taniej ?

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2009-02-04 17:38:59
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Prądem taniej ?

    Tak. Testowalem. Prad w taryfie wekendowej, tylko wtedy grzalka sie wlacza.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 13. Data: 2009-02-04 22:01:10
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message

    > Tylko teoretycznie. Nie masz pewności, że dobrze pospawali nierdzewkę.
    > Niedawno zaniosłem coś do pospawania TIG-iem w osłonie argonu w
    > specjalistycznej firmie podobno. I tak pospawał zwykłym rdzewnym drutem,
    > że za 2 dni spaw był już zardzewiały.
    > Pamiętaj, że większość firm to partacze, żadnej gwarancji, że wiedzą co
    > czynią.

    Niewiem czym spawali ale raczej to chyba nie przejdzie przez process
    technologiczny w fabryce immergas.

  • 14. Data: 2009-02-05 02:02:33
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Niewiem czym spawali ale raczej to chyba nie przejdzie przez process
    > technologiczny w fabryce immergas.

    Jak spawał robot spawalniczy to ok ale jak człowiek ręcznie to odpuść :-)
    Spawał tak jak mu się chciało. Gazu zabrakła, a kogo to....

  • 15. Data: 2009-02-05 12:39:50
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    przeczytaj wątek "uszczelnienie spawu w bojlerze".
    ;)

  • 16. Data: 2009-02-05 13:37:31
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzysztof L" <l...@w...pl> wrote in message
    > przeczytaj wątek "uszczelnienie spawu w bojlerze".

    Ta, to jest właśnie to. Taki fizol od spawania nie różni się niczym od
    budowlanego. Spawanie nierdzewki to wyższa szkoła jazdy i pilnowanie
    wszystkiego.

  • 17. Data: 2009-02-05 17:40:00
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Masz rację.
    Jednak łatwiej kupić emalię niż szukać fachowca od nierdzewki.
    Znacznie mniej kosztuje emalia ( wspomniane 200zł) Za jaką kwotę załatwisz
    300l z nierdzewki?

    Pozdrawiam fizoli