eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja › Re: Zasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja
    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja
    Date: Fri, 25 Oct 2019 15:29:09 +0200

    2019-10-25 o 15:19 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > w nowym zasobniku, który dwa tygodnie temu zamontowałem, grzałka
    > zaczęła wywalać różnicówkę.
    > Ja pi..dole co za gó..o. To w ogóle możliwe aby tak spie..lić taki
    > prosty element?
    > W ramach paranoii wymieniłem różnicówkę - to samo. Grzałka bez
    > różnicówki grzeje, ale słychać szumy jak pracuje, wczesniej tego nie
    > było. W poniedziałek kolejna reklamacja.

    Pewno ma przebicie. Sprawdź multimetrem - między L i GND oraz N i GND
    powinien być "nieskończony" opór. Inna sprawa, że ten opór może się
    pojawić dopiero po nagrzaniu (więc trzeba pomiar zrobić na zimnym i
    ciepłym zestawie).

    Czy różnicówka jest dedykowana dla grzałki? Pytam, bo jakiś tam malutki
    upływ może być tolerowany, a jeśli masz jakiś inny sprzęt który
    popuszcza, to grzałka może być po prostu kroplą która przepełnia dzban.

    Mateusz