  • 151. Data: 2013-10-02 13:59:56
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 12:01:08 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Ludzie nie głosują na Korwina nie ze strachu przed "straconym" głosem, ale

    Nikt nie kaze glosowac na Korwina - Kaszpir zasugerowal ze obecnie jest
    tylko WYBOR "pis lub po" - czyli ze idzie glosowac albo na jedno albo drugie.
    To juz naprawde lepiej siedziec w domu i przynajmniej pokazac, ze taki wybor
    ma sie w dupie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 152. Data: 2013-10-02 14:12:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 04:59:56 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

> [...]
    > tylko WYBOR "pis lub po" - czyli ze idzie glosowac albo na jedno albo
    > drugie. To juz naprawde lepiej siedziec w domu i przynajmniej pokazac,

    to nie jęcz potem na grupach, że jest źle. Skoro masz to w d...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2013-10-02 15:07:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W Tunezji i Egipcie solarów nie widziałem. Widziałem beczki na dachach ,
    > nawet na hotelach ...
    >
    > Być może gdzieś są zainstalowane , ale w większości ludzie / firmy montują
    > zwykłe pojemniki plastikowe (ciemne) i to grzeje im wodę ...

    W Egipcie bylem tylko dwa dni wiec nie powiem, ale wszedzie indziej solary,
    ZWLASZCZA na hotelach. Biedniejsi pewnie maja same beczki.

  • 154. Data: 2013-10-02 15:17:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 14:12:25 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to nie jęcz potem na grupach, że jest źle. Skoro masz to w d...

    Ja glosuje na Korwina. I ja akurat nie jecze wcale bo mi sie zyje dobrze,
    pomimo tego ze rzadza nami klamcy i zlodzieje :-)

    A Kaszpir glosuje na jednego z dwoch: PO/PIS, bo mowi ze nie ma innego
    wyjscia i jeszcze innych do tego zacheca :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 155. Data: 2013-10-02 15:22:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 14:12, masti pisze:

    > to nie jęcz potem na grupach, że jest źle. Skoro masz to w d...

    Brak glosu to tez glos.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2013-10-02 15:32:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 15:22:16 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Brak glosu to tez glos.

    Dokladnie. Rozwalaja mnie te kampanie zeby koniecznie chodzic glosowac bo
    to obywatelski obowiazek. Ale co jak ktos nie ma kandydata? Wtedy idzie
    glosowac na "mniejsze zlo". Strzelam ze z 80% glosujacych na PO/PIS to
    wlasnie takie strzaly. Jakby siedzieli w domu i frekwencja wyniosla 10% to
    moze by to takich a'la korwinistow (co to nie glosuja bo i tak nie widza
    szans na wygrana) w nastepnym glosowaniu z foteli wyrwala :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 157. Data: 2013-10-02 16:06:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie uważam go za pajaca.

    Ja uwazam.

    > Inteligencji mu odmówić nie można

    Mylisz cietosc jezyka z inteligencja.

    Typowy blad. Standardowo np. czlowieka z uposlcedzeniem mowy ludziki uznaja
    za glupka, a elokwentnego, za wyksztalconegi inteligentego osobnika - chocby
    sam nie umial do trzech zliczyc.

    > Tak jak Kaczyński nie cofnął się przed wzięciem do Rządu i koalicji
    > przestępcy byle tylko mieć większość tak nie wiem

    Przeciez kaczynski sam jest przestepca nie wykonujacym w dodatku
    prawomocnych wyrokow sadu, to niby czego sie po nim spodziewac?

  • 158. Data: 2013-10-02 16:07:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]
    >drugie.
    >To juz naprawde lepiej siedziec w domu i przynajmniej pokazac, ze taki

    Hehehehe, bałdzo spłytne, ino, ze ten wybor nie bedzie mial ciebie w dupie.

  • 159. Data: 2013-10-02 16:09:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Brak glosu to tez glos.

    Na pewno nie glos, ktory mialby jakikolwiek udzial w jakimkolwiek
    decydowaniu o czymkolwiek.

  • 160. Data: 2013-10-02 16:10:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Ja glosuje na Korwina. I ja akurat nie jecze wcale bo mi sie zyje dobrze,
    >pomimo tego ze rzadza nami klamcy i zlodzieje :-)

    Slyszalem na miescie, ze wszyscy prywaciarze to zlodzieje i szubrawcy. Nie
    zebym sie poczuwal.