  • 81. Data: 2013-09-28 19:16:49
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 18:59:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    >
    > same potrafią dobrze zrobić. Oczywiście znajda się tacy co nie ogarniają
    >
    > że czytnik może człowiekowi służyć i potrzebują czytnika przy którym
    >
    > zanim cokolwiek napiszą przez pół godziny ustawiają jakieś bzdety żeby
    >
    > móc przeczytać co ktoś inny napisał. A ze nie potrafią tak do końca
    >
    > poustawiać to obciążają innych swoją marną inteligencją.
    >

    > tak wygląda Twój post uparciuchu.
    >
    > nadal twierdzisz, że to jest OK?
    >

    > --
    >
    > mst <at gazeta <. pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Dwa razy pisałeś to samo. Po co? Czy zawsze w swoim czytniku musisz pisać dwa razy?
    Poza tym co to znaczy " tak wygląda Twój post uparciuchu". Wiem jak wygląda. Dobrze
    wygląda w moim czytniku.

  • 82. Data: 2013-09-28 19:21:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 28 Sep 2013 10:16:49 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Dwa razy pisałeś to samo. Po co? Czy zawsze w swoim czytniku musisz
    > pisać dwa razy? Poza tym co to znaczy " tak wygląda Twój post
    > uparciuchu". Wiem jak wygląda. Dobrze wygląda w moim czytniku.

    jak może wyglądać w czytniku, którego nie masz?

  • 83. Data: 2013-09-28 20:11:31
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 19:21:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak może wyglądać w czytniku, którego nie masz?
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Sugerujesz kolejny cud?

  • 84. Data: 2013-09-28 20:13:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 28 Sep 2013 11:11:31 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Sugerujesz kolejny cud?

    a co liczysz, że mózg Ci się pojawi?

  • 85. Data: 2013-09-28 20:18:25
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 20:13:10 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a co liczysz, że mózg Ci się pojawi?
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Że niby czyj mózg? Może Twój. Nie żartuj, mam zajada i mnie boli jak się śmieję?

  • 86. Data: 2013-09-28 20:23:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 20:13, masti pisze:

    > a co liczysz, że mózg Ci się pojawi?

    Ależ on ma. Kurzy.

    Po co dyskutujesz z drobiem?

  • 87. Data: 2013-09-28 20:34:51
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 20:23:24 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ależ on ma. Kurzy.
    >

    > Po co dyskutujesz z drobiem?
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Zadziwiająco dobrze słychać Cie z szamba w którym siedzisz.

  • 88. Data: 2013-09-28 21:31:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 27.09.2013 o 23:26 <s...@g...com> pisze:

    > To chyba raczej jest inaczej.
    > On ma piec w który zmieści się rozczłonkowany fotel i jak widzisz ten
    > gryzący dym to znaczy ze pali sie fotel.
    > A jak dymu nie ma to znaczy ze pali sie gruby węgiel.
    Mylisz się paliłem to wiem. jak dołożysz i przydusisz powietrze
    to jest taki efekt jak opisałem, jak się rozpali i węgiel trochę odgazuje
    to dym jasnieje.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 89. Data: 2013-09-28 21:38:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.09.2013 o 09:01 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ojcze Tadeuszu:
    > Świat sie zmienia, azbest na dachach i na elewacjach kiedys był ok teraz
    > trzeba pozwolenie żeby go zdjąc.
    > Ja tam sie wcale nie zdziwię jak za kilka/kilkanaście lat wymyślą że
    > styro jest szkodliwe.
    > Butelek PET mi w ogródku zakopać nie wolno a do zakopywania kilometrów
    > rury PE dotacje pewnie niedługo będa;)
    Kris nie przesadzaj, wodę też masz w PE ciągniętą do domu.
    Teraz już są rozpoznane zagrożenia i dokładnie opisane, kiedyś było inaczej
    i nikt np nie wiedział że pylący azbest jest taki szkodliwy.
    Alkohol czy etylenowy czy polipropylenowy szkodliwe nie są, same się
    rozłożą
    i to nawet dość szybko. A PE jest nieszkodliwy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 90. Data: 2013-09-29 09:44:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 23:59:36 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > To własnie więc Ci od pomp ciepła sa tacy "ekologiczni" :)
    > Przeszkadza im dym z komina , ale nie przeszkadza im bomba ekologiczna
    > zakopana w ogródku ...

    Mysle ze kazdemu przeszkadza dym z komina ktory smrodzi na cala okolice. Nie
    tylko pompiarzom.

    Fajnie widac jak rozprzestrzenia sie plotka - Kris se jaja robi z ta bomba,
    a Ty juz piszesz o tym calkiem powaznie :D

    Jakbys jeszcze nie zrozumial - glikol i rura PE nie jest bomba ekologiczna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.