  • Data: 2021-07-13 10:57:15
    Temat: Re: Zawijak do foli bąbelkowej
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2021 o 23:41 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Do tej pory kupiłeś rynnę i łatę.
    >
    > Kupisz kolejną rynnę i nie wiadomo jak długo będzie działać.

    Łatę miałem (zostały mi po budowie wiaty). Przez kilka tygodni nawijałem
    na łatę folię "ręcznie".

    Mam też sporo prętów żebrowanych fi12 o długości 4m.
    Jadę dzisiaj na złom i do składu budowlanego. Pomacam na żywo jakieś rury
    i ocenię czy jest szansa na powodzenie.
    Myślę jeszcze nad rurą 2cale ze złomu z dospawanymi żebrami z prętów
    zbrojeniowych.
    Ta folia nawet z kroplami wody nie waży więcej niż 5kg (sucha to nieco
    ponad 1kg). Nie spodziewałem się takich problemów - ale jak piszesz te 5m
    rury robi swoje, gdy się ugina i folia "trochę ciągnie", bo leży na wodzie
    - to nie da się tego praktycznie nawijać korbą.

    > Koszt wykonania 200-300zł wydaje mi się zanadto zaniżony.
    Jeśli wyjdzie drożej to nie ma sensu się w to babrać i trzeba kupić
    gotowca.

    > Osobiście nie kombinowałbym tylko kupiłbym oryginalny wałek.

    pewnie tak się skończy. Myślałem, że urwę z 500 zł...

    TG