  • Data: 2013-10-08 21:48:37
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:38:22 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Sko�cz ju� z przypisywaniem mi swoich cech.

    Ale to nie ja od dłuzszego czasu wylewam żale na grupie że nie potrafię słoików w
    worki włożyc bo worki pękaja, że nie potrafie dużego pojemnika na śmieci zamówić czy
    nie wiem jak i gdzie pozbyc sie legalnie zużytych opon.
    Kupiłeś zaśmieconą nieruchomość i masz problem z jej posprzątaniem.
    Może więc: "zleć to fachowcom i zapłać za ich usługi".
    To praktycznie cytat z Twoich wypowiedzi bo podobne rady udzielasz na grupach bardzo
    często;)