  • 1. Data: 2013-10-08 21:04:09
    Temat: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Pamiętacie jak się ostatnio skarżyłem?

    "A tera nawet nie mogę się pozbyć po poprzednich właścicielach ogromnej
    liczby słoików i butelek po napojach.
    Część słoików muszę opróżniać, wywalając do kompostownika stare
    przetwory."

    Już wiem co zrobię z tymi setkami słoików z przetworami, którymi mam
    zawaloną całą piwnicę i nie wiedziałem co z nimi zrobić :)

    Może by tak rozpropagować ogólnopolską akcję pt. "Zbieramy przetwory dla
    pani komornik!"?
    Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się
    nimi z panią komornik! :)

    1942.html

  • 2. Data: 2013-10-08 21:16:42
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-08 21:04, uzytkownik pisze:
> [...]
    > pani komornik!"?
    > Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się

    1942.html

    Ale tylko zepsute. Szkoda dżemów na takie ścierwo.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-10-08 21:21:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:04:09 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się
    > nimi z panią komornik! :)
    1942.html

    Nie potrafisz kilkudziesięciu czy nawet kilkuset słoików sie pozbyc znaczy trochę
    nieudolny jesteś. Jakby się okazało że po poprzednich właścicielach jakies psy czy
    inne koty po Twojej posesji sie petały to nie spłacaj długów i komornik Ciebie
    problemu pozbawi:
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,11432
    257,Komornik_windykuje_dluznika__Zajal_telewizor__DV
    D.html
    A tak na poważnie: chyba troche udajesz bo nie wierzę że nie masz możliwości pozbyc
    sie słoików po poprzednich włascicielach posesji.

  • 4. Data: 2013-10-08 21:24:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:16:42 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ale tylko zepsute. Szkoda d�em�w na takie �cierwo.
    Pmiętaj że oprócz dłużnika jest tez wierzyciel który zmuszony jest skorzystać z usług
    komornika nie dlatego bo tak lubi tylko dlatego bo ktoś go oszukał, ktoś za coś nie
    zapłacił czy z czegoś sie nie rozliczył

  • 5. Data: 2013-10-08 21:33:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wolim wrote:

    1942.html

    > Ale tylko zepsute. Szkoda dżemów na takie ścierwo.

    adres:

    http://www.komornikchudy.pl/przykladowa-strona/

  • 6. Data: 2013-10-08 21:38:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]

    > znaczy trochę nieudolny jesteś.
    > [...]
    > A tak na poważnie: chyba troche udajesz bo nie wierzę że nie masz

    Skończ już z przypisywaniem mi swoich cech.

  • 7. Data: 2013-10-08 21:48:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:38:22 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Sko�cz ju� z przypisywaniem mi swoich cech.

    Ale to nie ja od dłuzszego czasu wylewam żale na grupie że nie potrafię słoików w
    worki włożyc bo worki pękaja, że nie potrafie dużego pojemnika na śmieci zamówić czy
    nie wiem jak i gdzie pozbyc sie legalnie zużytych opon.
    Kupiłeś zaśmieconą nieruchomość i masz problem z jej posprzątaniem.
    Może więc: "zleć to fachowcom i zapłać za ich usługi".
    To praktycznie cytat z Twoich wypowiedzi bo podobne rady udzielasz na grupach bardzo
    często;)

  • 8. Data: 2013-10-08 21:51:43
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-08 21:24, Kris pisze:

    > Pmiętaj że oprócz dłużnika jest tez wierzyciel który zmuszony jest skorzystać z
    usług komornika nie dlatego bo tak lubi tylko dlatego bo ktoś go oszukał, ktoś za coś
    nie zapłacił czy z czegoś sie nie rozliczył

    Owszem, masz rację. Ale po drugiej stronie nie występuje tu prywatny
    wierzyciel, tylko Skarb Państwa, o ile dobrze doczytałem. GOPS i tak
    będzie musiał tej kobiecie pomóc, więc koło się zamyka.

    Komornik ewidentnie nie wykazała się tu elokwencją. Moim zdaniem powinna
    zostać tymczasowo pozbawiona prawa wykonywania zawodu ze względu na
    zagubienie się w swoim fachu. Tak jak nauczyciel - roczny urlop
    zdrowotny, żeby ochłonąć.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2013-10-08 22:06:46
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Pmiętaj że oprócz dłużnika jest tez wierzyciel który zmuszony jest
    > skorzystać z usług komornika
    > nie dlatego bo tak lubi tylko dlatego bo ktoś go oszukał, ktoś za coś
    > nie zapłacił czy z czegoś sie nie rozliczył

    Pamiętaj też, że są nieuczciwi wierzyciele, którzy prowadzą lichwę.
    Znam taki przypadek wśród bliskich znjomych. Ktoś był tylko i wyłącznie
    żyrantem pożyczki lombardowej w wysokości 2000zł przeszło 10 lat temu.
    Okazało się, że pożyczkobiorca najprawdopodobniej był w zmowie z
    prowadzącym lombard i był najprawdopodobniej "naganiaczem".
    Osoba, która żyrowała ten kredyt była informowana przez kredytobiorcę,
    że wszystko jest spłacone. Kredytodawca odczekał kilka lat i po tych
    kilku latach, nawet nie wysyłając do żyranta ani jednego pisma czy
    upomnienia. W tym czasie kredytodawca naliczał ogromne odsetki i
    dokonywał codziennej kapitalizacji odsetek. Kiedy kapitał osiągnął
    (ponad 10 lat temu) kwotę ok. 50 tys. zł, wtedy sprawę skierował do
    sądu, który to sąd zaocznie wydał wyrok, bez powiadamiania żyranta o
    prowadzonym postępowaniu i sprawa trafiła do komornika. Komornik zaś do
    dnia dzisiejszego utrzymuje siebie oraz kredytodawcę, zabierając
    żyrantowi emeryturę oraz inne dochody, a także systematycznie
    odwiedzając i wynosząc każdy, nowy nabytek. Obecne zadłużenie z tego
    tytułu liczone jest w setkach tysięcy złotych, a same odsetki dzienne są
    wyższe jak cała emerytura żyranta. Żyrant do końca życia będzie
    "niewolnikiem" dwóch cwaniaczków.

    Oczywiscie nie twierdzę, że tak było i w tym przypadku, ale zajęcie
    żywności uważam za przejaw największego skurwysyństwa ze strony
    komornika. Tym bardziej, że w tym przypadku pani komornik dokonała
    egzekucji komorniczej niezgodnie z prawem.

  • 10. Data: 2013-10-08 22:10:35
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > Może więc: "zleć to fachowcom i zapłać za ich usługi".
    > To praktycznie cytat z Twoich wypowiedzi bo podobne rady udzielasz na

    Skoro mnie krytykujesz i wiesz co zrobić to znaczy, że jesteś tym
    fachowcem.
    Kiedy przyjedziesz do mnie i zrobisz porządek fachowcu?

    P.S.
    Jesteś jebnięty totalnie.