  • 1. Data: 2013-10-06 20:19:45
    Temat: czy to ma sens ?
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    piec na budowie będę miał podłączony za jakieś 3 tygodnie, tymczasem po
    ostatnich ochłodzeniach temperatura w budynku spadła do ok. 13,5 stopnia.
    dla mnie to ciut mało by prace wykończeniowe robić w minimalnym
    komforcie termicznym.
    Dzisiaj ładnie słonko pogrzało i samym tylko otwarciem okien "dogrzałem"
    do 16 stopni
    tak sobie wykombinowałem, że gdyby na podłodze rozłożyć czarna folię
    (najprostsze co mi do głowy przychodzi to rama z paru deseczek owinięta
    czarnym streczem) to słoneczko wpadające przez okna ładnie podgrzeje tę
    podłogę a wówczas może temperatura wzrośnie o parę stopni

    Jako, że z fizyki orłem nie bylem to podpowiedzcie - czy ma to
    jakikolwiek sens ?

  • 2. Data: 2013-10-06 21:21:10
    Temat: Re: czy to ma sens ?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Jako, że z fizyki orłem nie bylem to podpowiedzcie - czy ma to
    > jakikolwiek sens ?

    Nie, szkoda kasy, foli i srodowiska, przeczekasz do instalacji albo zapodaj do
    pomieszczenia farelke a otwor drzwiowy zakryj szmata.

  • 3. Data: 2013-10-11 08:25:14
    Od: MB <s...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 20:19, pilocik pisze:
> [...]
    > podłogę a wówczas może temperatura wzrośnie o parę stopni
    >
    > Jako, że z fizyki orłem nie bylem to podpowiedzcie - czy ma to

    Co ty robisz