  • 1. Data: 2013-10-06 08:25:17
    Temat: Czym zabezpieczyć balkon (wykusz)?
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    Witam

    Mam problem, na balkonie, albo raczej wykuszu, zaczeły odpadac płytki.
    Chciałbym skuć wszystkie i czymś to zabezpieczyć. Tylko nie wiem czego użyć.
    Kiedyś ktoś pisał na grupie o jakiejś substancji na bazie żywicy.

    Proszę o wskazówki. Estetyka nie jest priorytetem.

    Pozdrawiam

    PS. Powierzchnia to 4m2

  • 2. Data: 2013-10-07 15:13:52
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć balkon (wykusz)?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > użyć.
    > Kiedyś ktoś pisał na grupie o jakiejś substancji na bazie żywicy.

    Polecam
    Hydroizolacje z mapei i do tego siatka,
    u mnie 3lata stało teraz poszły na to płytki