  • 1. Data: 2013-10-03 14:07:28
    Temat: lazienka bez płytek na podlodze
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Czym to jest mazniete zeby wody nie wchlanialo?
    Widzial ktos cos takiego na zywo?
    http://www.domplusdom.pl/rozwiazanie/prysznic-kabiny

  • 2. Data: 2013-10-03 14:37:05
    Temat: Re: lazienka bez płytek na podlodze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 05:07:28 -0700 osobnik zwany Krzysztof
    Garus napisał:

    > Czym to jest mazniete zeby wody nie wchlanialo? Widzial ktos cos takiego
    > na zywo?
    > http://www.domplusdom.pl/rozwiazanie/prysznic-kabiny

    ładnie zatarty beton. Może maźnięty żywicą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-10-03 15:09:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ładnie zatarty beton. Może maźnięty żywicą.

    Widziałem fachowców którzy robili coś takiego na ścianie - była to specjalna
    gotowa masa kupowana we wiaderkach. Kosztowało to wtedy około 150zł za
    wiaderko na oko 10-15l.

    Niezależnie od tego czy to goły beton czy masa to po wierzchu pewnie tak jak
    piszesz jakaś żywica

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-10-03 15:27:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-03 14:07, Krzysztof Garus wrote:
    > Czym to jest mazniete zeby wody nie wchlanialo?
    > Widzial ktos cos takiego na zywo?
    > http://www.domplusdom.pl/rozwiazanie/prysznic-kabiny

    Zacierany beton. Chciałem tak zrobić w całym domu ale cena 250/m2 mnie
    ostudziła.
    Wykonawca tłumaczył, że nanosi się cienką warstwę na posadzkę, którą się
    zaciera i w efekcie mamy taki błysk ale ponoć można też na matowo.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 5. Data: 2013-10-03 15:45:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 14:07, Krzysztof Garus pisze:
    > Czym to jest mazniete zeby wody nie wchlanialo?
    > Widzial ktos cos takiego na zywo?
    > http://www.domplusdom.pl/rozwiazanie/prysznic-kabiny

    Jak w kiblu na dworcu w Brzesciu.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2013-10-03 18:28:48
    Temat: Re: lazienka bez plytek na podlodze
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    In news:5144b237-935d-4e91-ad19-adc9a7113569@googlegrou
    ps.com,
    *Krzysztof Garus* <g...@g...com> typed:

    *Sikafloor* http://www.youtube.com/watch?v=hNlLQXC6Ruc

  • 7. Data: 2013-10-03 18:31:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 18:28:48 UTC+2 użytkownik Megi napisał:

    > *Sikafloor* http://www.youtube.com/watch?v=hNlLQXC6Ruc

    Sika floor? W sumie jak robia prysznice bez plytek to czemu nie
    kibel bez sedesu ? :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-10-03 19:18:05
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Widziałem fachowców którzy robili coś takiego na ścianie - była to
    > specjalna gotowa masa kupowana we wiaderkach. Kosztowało to wtedy
    > około 150zł za wiaderko na oko 10-15l.

    To coś na ścianie nazywa się "stiuk" i nie ma nic wspólnego z tym czymś
    na podłodze :)

  • 9. Data: 2013-10-03 19:23:26
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 15:45:56 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jak w kiblu na dworcu w Brzesciu.
    >

    > Pozdro.. TK

    Tam było lastryko.

  • 10. Data: 2013-10-03 19:25:38
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 18:31:17 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Sika floor? W sumie jak robia prysznice bez plytek to czemu nie
    >
    > kibel bez sedesu ? :P
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Kibel bez sedesu. Tradycyjny model francuski.