  • 1. Data: 2013-10-02 13:50:37
    Temat: odkurzacze przemysłowe
    Od: Tribiasz <t...@g...com>

    Cześć znacie jakąś firmę w Oławie, która zajmuje się wynajmem odkurzaczy
    przemysłowych? Potrzebuję zebrać pył z posadzki.

  • 2. Data: 2013-10-02 16:56:37
    Temat: Re: odkurzacze przemysłowe
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    Tribiasz wrote:

    > Cześć znacie jakąś firmę w Oławie, która zajmuje się wynajmem odkurzaczy
    > przemysłowych? Potrzebuję zebrać pył z posadzki.

    IMO wypożyczanie nie ma sensu, kup sobie lepiej Karcher WD 3200, w Casto i
    Leroy jest w cenie max 200zł. Do tego koniecznie worek, on tam ma dwa filtry
    w środku - pierwszy to jest worek na śmieci, to on filtruje pył. Ten
    odkurzacz jest zaskakująco dobry - używałem go na budowie, wyciąga wszystko.
    Teraz go używam normalnie w domu.

    Wymiana filtra (worka) raz na kilka miesięcy. Worki wymieniam nie dlatego,
    że zaczyna słabo ciągnąć, tylko się bardzo ciężki robi;)

    --
    Pozdr
    Sebastian