  • 1. Data: 2013-10-03 10:23:47
    Temat: Zewnetrzne parapety z PCV
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Tym razem pytam we własnym imieniu. Zrobiłem prowizorkę na etapie budowy i
    chciałbym ją poprawić zanim się do niej przyzwyczaję.

    W projekcie mieliśmy parapety zewnętrzne zrobione z płytek klinkierowych.
    Niestety hurtownia zawaliła zamówienie i płytki nie doszły na czas, a dom
    musiał być otynkowany i odebrany (wymóg banku) bo inaczej sporo by to nas
    kosztowało, więc zdecydowaliśmy się tymczasowo na najtańsze parapety jakie
    mieli w hurtowni i tak było przez ostatnie dwa lata. Mam teraz więcej
    wolnego czasu więc chciałbym to zmienić przed zimą.

    W międzyczasie zrezygnowaliśmy z klinkieru. Obecnie mamy parapety stalowe i
    niestety mimo bardzo starannego pianowania są bardzo głośne podczas deszczu.
    W poprzednim domu mieliśmy parapety zewnętrzne z laminatu i były sporo
    cichsze.

    Nie chcemy jednokolorowych tylko w okleinie "złoty dąb" dlatego zamiast
    laminatu skłaniamy się ku parapetom z PCV niestety o ile bardzo łatwo
    znaleźć takie parapety wewnętrzne o tyle nigdzie nie widzę zewnętrznych.
    Technicznie nie powinno być problemów bo przecież i rynny i okna są z PCV i
    jakoś znoszą warunki atmosferyczne.

    Źle szukam czy nikt takich parapetów nie produkuje? Pytałem w firmie która
    montowała okna i w dwóch innych, ale niestety jedyne czego się dowiedziałem
    to że oni maja tylko to co wystawione a nie wiedza co jest dostępne.

    Pozdrawiam
    Ergie