  • 1. Data: 2013-10-06 16:57:47
    Temat: "Tania" wierzba - kogos porabalo
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Ze trzy razy przecieralem oczy ze zdumienia.

    http://allegro.pl/wierzba-energetyczna-tani-opal-dre
    wno-brykiet-i3592306911.html

    7,5 PLN za 2,5-kilogramowy woreczek wierzbowych patykow, ktore spala sie w
    godzine.

    Czyli za tone 3000 zl. Taniocha.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-10-06 18:13:55
    Temat: Re: "Tania" wierzba - kogos porabalo
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    wno-brykiet-i3592306911.html

    > 7,5 PLN za 2,5-kilogramowy woreczek wierzbowych patykow, ktore spala sie w

    Przeczytaj raz jeszcze opis aukcji i znajdź poniższy tekst:
    ***
    Batoniki są pakowane w siatkowe woreczki, waga jednego woreczka 2,5 kg.
    Sprzedaję jeden worek w którym jest 6 siatkowych woreczków.
    Cena jednego worka 7,50 zł
    Kwota 7,50 zł dotyczy worka w którym jest 6 siatkowych woreczków
    ***
    Czyli podziel te 3 tysie przez 6 i otrzymasz cenę za tonę :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 3. Data: 2013-10-06 18:15:15
    Od: Jack <J...@w...pl>

    > 7,5 PLN za 2,5-kilogramowy woreczek wierzbowych patykow, ktore spala sie w
    > godzine.
    >
    > Czyli za tone 3000 zl. Taniocha.

    7,5 jest za 15kg. Przeczytaj dokładnie.

  • 4. Data: 2013-10-06 18:27:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 18:15:15 +0200, Jack napisał(a):

    > 7,5 jest za 15kg. Przeczytaj dokładnie.

    Dalbym sobie reke uciac, ze przed chwila tego dopiska nie bylo ;)

    Ale wszystko jedno - 500 zl za tone drewna o niskiej wartosci opalowej to
    rownie chory pomysl.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 5. Data: 2013-10-06 18:49:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    a ktoś cię zmusza do kupowania?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-10-06 19:01:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 16:49:29 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a ktoś cię zmusza do kupowania?

    A czy ja kupuje? Dziwie sie po prostu cenie. Jesli facet znajduje nabywcow,
    to musi znaczyc, ze z matematyka w narodzie jest juz calkiem krucho.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 7. Data: 2013-10-06 20:07:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 19:01:25 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > A czy ja kupuje? Dziwie sie po prostu cenie. Jesli facet znajduje nabywcow,
    >
    > to musi znaczyc, ze z matematyka w narodzie jest juz calkiem krucho.

    A tak z ciekawości i dla porównania ile m.n. (metrów nasypowych) wchodzi na jedną
    tonę dębu? Co prawda nie mam i nie miałem chęci kupowania wierzby, ale może ktoś wie?

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2013-10-06 20:23:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 11:07:21 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    > A tak z ciekawości i dla porównania ile m.n. (metrów nasypowych) wchodzi na jedną
    tonę dębu?

    Okolo 3 mp, jesli mowa o suchym drewnie.

    <AL mode>Zawijaj wiersze!</AL mode>

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 9. Data: 2013-10-06 20:50:45
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 20:23:02 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Okolo 3 mp, jesli mowa o suchym drewnie.

    Ano właśnie, suchy! Jeszcze jest kwestia wilgotności drewna. Względnie suchy dąb (co
    najmniej 2 lata sezonowania) to na allegro ponad 200zł i ciężko znaleźć.

    > <AL mode>Zawijaj wiersze!</AL mode>
    <ZZ mode> Używaj narzędzi z XXI wieku do czytania grup dyskusyjnych</ZZ mode>

    ZZ@private

  • 10. Data: 2013-10-06 21:13:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 11:50:45 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    > <ZZ mode> Używaj narzędzi z XXI wieku do czytania grup dyskusyjnych</ZZ mode>

    Uzywam Dialoga, a Ty zdaje sie czytnika Google...

    Wracajac do tematu - po pierwsze, dab mozna kupic i odlozyc na dwa lata.
    Jesc nie wola, schnie bez wachlowwania. Po drugie, w cienkim drewnie w
    rodzaju wierzbowych patyczkow masz znaczne wiekszy udzial kory, ktora
    generalnie kopci sie i tli, ale nie pali.
    Po trzecie, w byle tartaki dostaniesz zrebki o polowe taniej...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba