  • 1. Data: 2013-10-07 20:03:57
    Temat: Ile za montaż parapetów granitowych ?
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    Orientuje się ktoś jak to wycenić ? Jutro ma być brygada i chciałbym
    wiedzieć jak z nimi rozmawiać (ok. Wrocławia, parapety zewnętrzne o dł.
    100cm)

  • 2. Data: 2013-10-07 20:24:14
    Temat: Re: Ile za montaż parapetów granitowych ?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "RafalskiW" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Orientuje się ktoś jak to wycenić ? Jutro ma być brygada i chciałbym
    > wiedzieć jak z nimi rozmawiać (ok. Wrocławia, parapety zewnętrzne o
    > dł. 100cm)

    Uzgodniłeś z nimi montaż, a nas pytasz ile im zapłacić? :)

  • 3. Data: 2013-10-08 09:10:23
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    > Uzgodniłeś z nimi montaż, a nas pytasz ile im zapłacić? :)

    Nie napisałem, że uzgodniłem tylko, że przyjdą i będę uzgadniał. Mogą
    powiedzieć, że chcą za montaż 300 zł od parapetu więc chcę wiedzieć jaka
    jest rozpiętość za tego tupu prace.

  • 4. Data: 2013-10-08 09:23:42
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.10.2013 09:10, RafalskiW wrote:

    > Nie napisałem, że uzgodniłem tylko, że przyjdą i będę uzgadniał. Mogą
    > powiedzieć, że chcą za montaż 300 zł od parapetu więc chcę wiedzieć jaka
    > jest rozpiętość za tego tupu prace.

    Troche sporo - tyle zaplacilem za 7 sztuk.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-10-08 09:57:24
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    > Troche sporo - tyle zaplacilem za 7 sztuk.

    Czyli z podkuciem nie płacić więcej niż 50 zł od sztuki ?

  • 6. Data: 2013-10-08 10:38:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 09:57:24 UTC+2 użytkownik RafalskiW napisał:

    > Czyli z podkuciem nie płacić więcej niż 50 zł od sztuki ?

    Ja bym firmie zaplacil jakies 50 pln / h / pracownika. Ile to roboty - nie wiem
    bo nie widze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-10-08 15:55:34
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Orientuje się ktoś jak to wycenić ? Jutro ma być brygada i chciałbym
    > wiedzieć jak z nimi rozmawiać (ok. Wrocławia, parapety zewnętrzne o dł.
    > 100cm)

    U mnie za 9szt policzyli 1200zł

    ale przy ociepleniu całego domu

  • 8. Data: 2013-10-09 15:12:11
    Od: "Edw" <...@...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    > Czyli z podkuciem nie płacić więcej niż 50 zł od sztuki ?
    >
    >Ja bym firmie zaplacil jakies 50 pln / h / pracownika. Ile to roboty - nie
> [...]

    Kamieniarze się znacznie wyżej cenią. :)
    20zł./h kasuje pracownik, a gdzie świadczenia poza płacowe, zysk firmy,
    koszty dojazdu etc. ?

  • 9. Data: 2013-10-09 15:12:47
    Od: "Edw" <...@...com>

    żytkownik "RafalskiW" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Troche sporo - tyle zaplacilem za 7 sztuk.
    >
    >Czyli z podkuciem nie płacić więcej niż 50 zł od sztuki ?

    Ja płaciłem 40zł/mb, tyle że parapety były wykonane w firmie, która je
    montowała.
    Jeżeli to parapety zew., to przypilnuj aby granit nie miał kontaktu z murem,
    bo wytworzy się duże mostki termiczne.

  • 10. Data: 2013-10-09 15:44:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 15:12:11 UTC+2 użytkownik Edw napisał:

    > Kamieniarze si? znacznie wy?ej ceni?. :)

    Tylko po co brac kamieniarza do montazu parapetu ?:-) Kamieniarz to ma
    go zrobic, zamontowac go zamontuje kazdy stefan :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.