  • 11. Data: 2013-10-08 22:12:15
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 21:04, uzytkownik pisze:
    > Pamiętacie jak się ostatnio skarżyłem?
    >
    > "A tera nawet nie mogę się pozbyć po poprzednich właścicielach
    > ogromnej liczby słoików i butelek po napojach. Część słoików muszę
    > opróżniać, wywalając do kompostownika stare przetwory."

    OBWIESZCZENIE O LICYTACJI RUCHOMOŚCI

    Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Świnoujściu Katarzyna Chudy
    podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 12-11-2013 o godz. 09:00 w
    kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Gangrena toczy ten kraj.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-10-08 22:23:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 22:10:35 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Kiedy przyjedziesz do mnie i zrobisz porz�dek fachowcu?
    Z drugiego końca Polski jestem więc trochę mi nie po drodze ale jestem pewien że jak
    zechcesz zapłacic to wiekszośc z lokalnych firm wywiezie Twoje smieci.

    > Jeste� jebni�ty totalnie.
    Tak to bywa że jak sie kończa argumenty to zaczynaja wyzwiska.
    Nie zniżaj sie do poziomu Twojego "przyjaciela" Płaszczycy.

  • 13. Data: 2013-10-08 22:23:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Oct 2013 12:24:26 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Pmiętaj że oprócz dłużnika jest tez wierzyciel który zmuszony jest
    > skorzystać z usług komornika nie dlatego bo tak lubi tylko dlatego bo
    > ktoś go oszukał, ktoś za coś nie zapłacił czy z czegoś sie nie rozliczył

    a komornik nie sprawdził, ze zajął własność niewłaściwej osoby

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-10-08 22:36:32
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Z drugiego końca Polski jestem więc trochę mi nie po drodze ale jestem
    > pewien że jak
    > zechcesz zapłacic to wiekszośc z lokalnych firm wywiezie Twoje smieci.

    Spokojnie. Jestem gotów ci nawet zapłacić koszty dojazdu, a jak chcesz
    to wyślę po ciebie własny transport, a nawet zapewnić nocleg z
    wyżywieniem gratis.

    > Tak to bywa że jak sie kończa argumenty to zaczynaja wyzwiska.

    Masz rację, że ten, któremu brak argumentów w podtekście nazywa innych
    "nieudacznikami".

    > Nie zniżaj sie do poziomu Twojego "przyjaciela" Płaszczycy.

    Swoją upierdliwością i złośliwością prezentujesz jego poziom.
    Śmiem nawet podejrzewać, że "Kris" to tylko kolejne wcielenie, rzekomego
    mojego "przyjaciela".

  • 15. Data: 2013-10-08 22:38:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 22:23:21 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a komornik nie sprawdził, ze zajął własność niewłaściwej osoby
    A to inna para kaloszy.

  • 16. Data: 2013-10-08 22:41:56
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > A to inna para kaloszy.

    To jeszcze inna sprawa, bo komorniczka wiedziała, że zajmuje własność
    innej osoby, ale postanowiła ją zając.
    Czyli to nie była kwestia niewiedzy, ale celowego, upierdliwego
    działania.

  • 17. Data: 2013-10-08 22:44:59
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2013 22:12:15 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]
    >
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    >
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    I właśnie z powodu takich sytuacji w tym kraju nie można nic mieć na własność. Tam
    zabrali przetwory. A jak ktoś ma nieruchomość to nawet się nie pytają tylko wchodzą
    na hipotekę. demokracja to taki system w których większość kar to kary pieniężne. W
    demokracji ludzie nie mający pieniędzy ani dóbr są bezkarni. nie posiadanie legalnych
    pieniędzy ani dóbr w niczym nie przeszkadza żeby wydawać pieniądze i korzystać z
    dóbr.

  • 18. Data: 2013-10-08 23:15:43
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.10.2013 22:12, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    rotfl kurwa ze tak powiem :)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-10-08 23:40:36
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Pamiętaj też, że są nieuczciwi wierzyciele, którzy prowadzą lichwę.
    > Znam taki przypadek wśród bliskich znjomych.

    Czyli jesteś w stanie sięgnąć do danych rzeczywistych.

    > Ktoś był tylko i wyłącznie
    > żyrantem pożyczki lombardowej w wysokości 2000zł przeszło 10 lat temu.
    > Okazało się, że pożyczkobiorca najprawdopodobniej był w zmowie z
    > prowadzącym lombard i był najprawdopodobniej "naganiaczem".
    > Osoba, która żyrowała ten kredyt była informowana przez kredytobiorcę,
    > że wszystko jest spłacone.

    Istotą pożyczki lombardowej jest fant zastawiany jako zabezpieczenie.
    Co się z nim stało?

    > Kredytodawca odczekał kilka lat i po tych
    > kilku latach, nawet nie wysyłając do żyranta ani jednego pisma czy
    > upomnienia.

    W sądzie jest jednak wymagane wezwanie do zapłaty.
    Czyżby zostało sfałszowane?

    > W tym czasie kredytodawca naliczał ogromne odsetki i
    > dokonywał codziennej kapitalizacji odsetek. Kiedy kapitał osiągnął
    > (ponad 10 lat temu) kwotę ok. 50 tys. zł,

    Maksymalne % sa określone prawem.
    Poza tym nawet i codzienna kapitalizacja nie może przekroczyć
    pewnej magicznel liczby, ma swoją wartość określoną
    słynnym wzorem który znają wszyscy bankowcy.
    Z 2.000 da się zrobić 50.000 ale sędzia to nie debil i sprawdzi czy
    nie zostało naruszone prawo o lichwie.

    > wtedy sprawę skierował do
    > sądu, który to sąd zaocznie wydał wyrok, bez powiadamiania żyranta o
    > prowadzonym postępowaniu.

    Bardzo mało prawdopodobne bo sąd wymaga by w aktach sprawy było
    wezwanie do zapłaty.
    Poza tym sąd wymaga identyfikacji domniemanego dłużnika
    i powiadamia go o sprawie przesyłając kopię pozwu.

    Nawet zaległy rachunek za telefon jeśli idzie do sądu to
    z "dobrodziejstwem" procedury. Trzeba wezwać dłużnika do zapłaty.

    > i sprawa trafiła do komornika. Komornik zaś do
    > dnia dzisiejszego utrzymuje siebie oraz kredytodawcę, zabierając
    > żyrantowi emeryturę oraz inne dochody, a także systematycznie
    > odwiedzając i wynosząc każdy, nowy nabytek. Obecne zadłużenie z tego
    > tytułu liczone jest w setkach tysięcy złotych, a same odsetki dzienne

    > wyższe jak cała emerytura żyranta. Żyrant do końca życia będzie
    > "niewolnikiem" dwóch cwaniaczków.

    I nie zamierza skorzystać z prawa regresu względem pierwotnego
    pożyczkobiorcy (518KC)?

    > Oczywiscie nie twierdzę, że tak było i w tym przypadku, ale zajęcie
    > żywności uważam za przejaw największego skurwysyństwa ze strony
    > komornika.

    I to tolerowanego przez sądy!

    Tym bardziej, że w tym przypadku pani komornik dokonała
    > egzekucji komorniczej niezgodnie z prawem.

    Właśnie, że zgodnie z prawem ale takie mamy prawo.
    Wystarczyło domniemanie, że dłużnik tam przebywa/pomieszkuje.
    To był powód "zaczepienia się" komornika.

    Rozumiem Twoje emocjonalne podejście do tej sprawy.
    Za dużo jednak w Twojej wersji niejasności które
    nie mają oparcia w realiach

  • 20. Data: 2013-10-08 23:46:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Może by tak rozpropagować ogólnopolską akcję pt. "Zbieramy przetwory dla pani
    komornik!"?
    > Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się
    > nimi z panią komornik! :)

    https://www.facebook.com/events/650814651618841/?ref
    =ts&fref=ts