    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zbiornik na deszczówkę
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 24 May 2017 08:23:16 +0200

    Tue, 23 May 2017 20:05:44 +0200, Jacek

    > Po dzisiejszej burzy mam pierwsze doświadczenie z łapaniem wody do
    > zbiornika. Z części dachu o powierzchni ok. 50 mkw napełniło mi 1000
    > litrowy zbiornik do 3/4 (był pusty - postawiony w sobotę). Nie
    > doceniałem trochę przyrody. Jednak taki godzinny mocny deszcz to całkiem
    > spora dawka. Chyba dostawię drugi baniak ;-)

    Ja myślałem, że to się robi po to aby się z rynnien prosto pod dom nie
    lało. :P Ja przerabiam istniejące szambo 6m3 na deszczówkę (muszę wyjąć,
    albo urżnąć górny krąg, bo mi sterczy pół metra nad planowany poziom -- no
    właśnie, da się to uciąć?), ale raczej jakoś obficie z tego podlewać nie
    zamierzam.

    BTW Właśnie robią mi kanalizację i mam rozkminkę czy odpływ z garażu robić
    do szamba czy do deszczówki. Że z filtra basenowego będzie szło do
    deszczówki to oczywiste (zawartość chloru większa niż w kranówce, ale też
    szybko paruje), tylko czy te syfy z garażu jest "bezpiecznie" spuszczać do
    deszczówki?

    --
    Pozdor
    Myjk