    Subject: Re: Zestaw do monitoringu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <sgltvt$8r6$1@dont-email.me> <612eb034$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgn4ec$sen$1@dont-email.me>
    <612f2b0d$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgncqq$clk$1@dont-email.me> <612f3f72$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgngf4$4p8$1@dont-email.me> <6130e572$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgr0gm$683$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <sgr6jg$jmc$1@dont-email.me>
    <61312447$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgrab5$m37$1@dont-email.me>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 2 Sep 2021 22:48:29 +0200

    W dniu 02.09.2021 o 21:57, heby pisze:

> [...]
    za-obrazu_l1_aid799.html

    > Nie pomagają. Większośc z tych rzeczy ogarnia ZoneMinder z modułem
    > MachineLearning/AI.

    Taa, wgrane na pudełko od zapałek, które trzeba popychać kijem.

    Krótko o tej dziubaninie. ZoneMinder to nerdowska apka, na kompa
    dodziubana na bazie takich apek jak NUUO, Novus, Cisco czy podobne.
    Obsługuje tylko kamery IP, jak każda inna. Kiedyś też bywało w dawnych
    czasach, że robiło się to na kompie ale te czasy minęły dekadę temu.

    Od cholery tego softu w necie, głównie pod Windows (spore kombajny).
    Płatne, darmowe, co kto woli. Nawet głupie SmartPSS ma za free łącznie z
    IVS.

    > Możesz oczywiście strasznie głośno protestować, ale prawda jest taka, że
    > ominął Cie kawałek rozwoju świata, jak zarabiałeś końcówki na BNC.

    Końcówek się już nie zarabia :) Brak wiedzy jak zwykle w tym temacie u
    ciebie no i skąd masz wiedzieć, że kablem koncentrycznym się tutaj nie
    posługuje. Oczywiście jak zwykle pełna ignorancja i brak podstawowej
    wiedzy :)

    > Na razie wychodzisz sam na idiotę.

    Do tego miejsca fakty wskazują w 100% ciebie :) ale polecimy dalej.

    > Masz tu pierwszy z brzegu projekt do ZM:
    >
    > https://github.com/goruck/smart-zoneminder
    >
    > a tu drugi:
    >
    > https://reposhub.com/python/deep-learning/pliablepix
    els-zmMagik.html

    > Takich projektów jest kilka, udało mi się odpalić jeden z nich i
    > stwierdzić, że musiałbym wpakować jakieś GPU w serwer aby to miało sens.

    Ja załatwiam to jednym sprzętem bez dziubania. Czas jest drogi a cena
    rejestratora niska. Mam wtedy gotowe statystyki, detekcję twarzy i
    rozpoznanie "listonosza" i brak alarmów poniżej/wyżej kota i w zasadzie
    wszystko co potrzeba łącznie z wpięciem w system alarmowy AI domu,
    cokolwiek. Stoi to w domu Budzika pod TV na HDMI i odpala sobie pilotem
    to co chce. Ty masz braki w wiedzy, co potrafią obecne rejestratory.
    Wynika to tylko z tego że nie masz bladego pojęcia co one potrafią.

    > Nie zmienia to jednak w niczym faktu, że pryszczate nerdy z linuxa mają
    > technologię która pozwala na mniej wiećej to, co przepłacone kamery z
    > AI. Co gorsza, ponieważ to elastyczne, to sobie możesz sam coś dorobić.
    > Straszne, nie?

    Zapierdziałe, stare rozwiązania, które nim powstało Linuksiarskie Zone,
    było dostępne od czasów Chrystusa pod Windows. Do dzisiaj jest ale
    sukcesywnie jest to likwidowane. Wiem, nie wiesz dlaczego takie
    najlepsiesze Linuksiarskie może być zwyczajnie nieefektywne :)
    Nie wiesz i się chyba nie dowiesz.

    > Obudzić się tak w samym środku postępu z zaciskarką do
    > BNC w ręce...

    Znów coś bredzisz o BNC na koncentryku?

    > Oczywiście. Do cyfrowej. Mam nadzieje że wystarczy Ci magazynka do
    > strzelania obie w łeb co pare sekund.

    Cały czas nazywasz CVI analogiem więc chyba musisz zadzwonić po
    pogotowie :) albo masz pusty łeb i ci strzały krzywdy nie robio.
    Podejrzewam to drugie.

    > Czyli mówisz, że cały czas bredzisz o analogowej CCTV mając na myśli
    > cyfrową? Sprytnie, kochany, sprytnie.

    jw Piszę cały czas o CVI a ty usilnie nazywasz to analogiem :) Pocytować
    ci twoje brednie czy sam znajdziesz?

    > Rozumiem że tamte chińskie wynalazki nie mają backdoorów ;) No no,
    > pogratulować nerwów.

    Sądzisz że TOP 4 światowe to złom a Linuksiarski Zone to złoto.
    Pogratulować. Załóż sobie garnek na głowę, aluminiowy bo cie 5G spali :D

    > Oczywiście. Ty sobie piszesz o czymś z głowy i intensywnie z tym
    > dyskutujesz, w razie braku tematu masz urojenia co kto powiedział. Ot,
    > perpetum mobile, nie pierwsze i nie ostatnie na usenecie.

    Podaję linki z detalami/fatami, ty je wycinasz i donosisz się do swojej
    piwnicy, kłócąc się w sumie z faktami (linkami) pogratulować logiki.
    Chyba znajdę jeszcze parę czipsów. Bardzo lubię jak ktoś się bije z faktem.

    > I dalej nic nie wiesz o kamerach IP, protokole rtsp, ZM i integracjach z
    > resztą świata? Żartujesz. Hibernowali Cie?

    Znacznie więcej niż ty ale nie o tym jest mowa. Jak dotąd rozmawiamy o
    CVI, którą nazywasz analogiem a skrętkę zarabiasz BNC że o IVS nie
    wspomnę a to tylko drobiazgi :) Nawt napisałeś gdzieś, że kamera CVI nie
    może mieć implementacji IVS. Oczywiście, że może bo w rejestratorze
    odbywa się ta implementacja...ale nerd nawet na to nie wpadnie :D

    > Niestety to nie działa. Mimo obelg moje kamery onvif nadal mają tylko
    > 0.2-0.5 sek opóźnienia i nie chcą wiecej. Najwidoczniej Twoja wiedza
    > ekspercka w temacie ONVIF jest tak samo outdated jak całe Twoje ego
    > przez ostatnie 30 lat.

    Misiu kolorowy. Postaw sobie 2 monitory i podłącz te systemy osobno,
    patrzące na ten sam element. Różnica taka jak pomiędzy odbiorem SAT a
    DVB-T tego samego programu.

    Inaczej pod jednym rejestratorem (żeby nie było) podłącz sobie kamerę IP
    i kamerę CVI. Telefonem włącz obie na wyświetlaczu i doznasz olśnienia
    :) telefon oczywiście będzie korzystał z pełnej transmisji cyfrowej
    dwóch różnych kamer z tego samego źródła. Wiem, nie ogarniasz i nie
    ćwiczyłeś. Na oczy nie widziałeś jeszcze CVI :)

    > Widomo. Postawiłeś ze 100 ZoneMinderów, to wiesz że gówno.

    Już Ci pisałem, że nim wymyślono Zone, działało i nadal działa na
    milionach podobnych instalacji od których się odchodzi. To złom na
    obecne czasy.
    Dlaczego? Może gdzieś doczytasz :) Nie! Nie doczytasz bo ty czytać nie
    lubisz. Wolisz dłubać w piwnicy.

    > Wszak nikt nie pomyslałby że jesteś najzwyczajniejszym ignorantem w
    > temacie monitoringu, po 30 latach dziobdziania drutów w temacie kamer.
    > Po prostu ignorowałeś rozwój czegoś z boku i urosło, a Ty nie
    > zauważyłes. Bywa.

    Jak widać w rozwoju osiągnąłeś dopiero level ZoneMinder a to nawet nie
    połowa drogi :) Sorry z tego poziomu nie ogarniesz widoku z góry, to
    dopiero wyjście z kopalni u podnóża góry :)

    > Swoją drogą troche się nie dziwie. Dziargasz sobie gówno systemy od 30
    > lat a tu nagle pojawia się jakiś pajac na grupie, co mu bangla coś, co
    > nie ma prawa mu banglać. Też bym się wqrwił, że te 30 lat, dokręcania
    > śrubek w deszczu, psu na budę.

    Nie piszę że ci nie bangla. Piszę że nie masz bladego pojęcia o wielu
    systemach a chwalisz druciarstwo. No bywa.

    > I ile z nich jest na kamerach za 70zł z ZoneMinder w domku
    > jednorodzinnym? Bo przypominam, wypowiadasz się w takich tematach jako
    > expierd, że ponoć nie działa.

    Nigdzie nie piszę że nie działa ale druciarstwa nie uprawiam, nawet u
    Kowalskiego w domku. Kowalski chce tanio i dobrze (jak Budzik) to podaję
    mu tanio i dobrze. Ty wyskakujesz z nerdowskim druciarstwem, wiedząc że
    Budzik ogarnia młotek i wkrętak do momentu jak mu się śruba nie ukręci.

    > Masz jakieś doświadczenia? Powiedzże
    > wreszcie. Przecież nie jesteś na tyle idiotą aby doświadczenia z zakresu
    > kamer na koncentryku przenosić na zupełnie inną technologię, prawda? To
    > by było ignoranctwo.

    Znów ten koncentryk. Masz chyba jakiś zły dotyk z dzieciństwa :)

    > Nie zadław się tylko, biedaku.

    Spokojnie. Ić się doucz o tych technologiach i zacznij od nauki
    rozumienia trudnych słów, żebyś dalej nie bredził o analogu,
    koncentryku, druciarstwie, braku profesjonalizmu czy implementacji
    jakiegoś Linucha na tosterze i ZoneMinder :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>