  • Data: 2015-03-03 20:14:27
    Temat: Re: Zlewozmywak granitowy
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-03 o 16:14, Kris pisze:

    > Myślę Sobie że odbarwienie czy mikropęknięcie to właśnie wada materiałowa
    > Kwestia podejścia producenta i klienta, czy będzie się chciało im szarpac o 300zł

    Hehe... Prędzej, czy klientowi się będzie chciało szarpać o 300 zł.
    Z mojego doświadczenia wiem, że paragony lądują gdzieś w dziwnych
    miejscach, a nawet jak się uda do nich dokopać, to się nie chce szarpać
    z serwisami, tylko kupuje się nowe.

    Pomyśl, że reklamujesz zlewozmywak. Przyjeżdża firma i mówi, że zabiera
    do naprawy na 30 dni. Co robisz? :)

    Pozdrawiam,
    MW