  • Data: 2012-06-17 16:38:10
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    news:op.wf1onpj11cvm6g@lap...

    > Może dlatego że nie masz bladego pojęcia o czym pisze kiki, a niestety

    To musi byc wykonawca, budowlaniec :-) On nie ma wyobraźni. Gdyby miał to by
    nie robił na budowie :-)

    > ma rację, właśnie teraz za płotem koło mnie buduje deweloper domek dla 4
    > rodzin.
    >I jest on kwintescencją wszystkich błędów ocieplenia jakie mozna popełnić
    >przy budowie, współczuję przyszłym właścicielom chociaż ich nie znam,
    >płacą potężne pieniądze (4300/m2) a mają taki syf zrobiony że głowa mała:

    Rób zdjęcia i jak wprowadzą się sąsiedzi do im daj te zdjęcia :-)
    Albo jak będą chodzić i rozpytywać to mów, żeby nie kupowali, bo utopią
    oszczędności całego życia.
    Ta budowa obok ciebie nie wynika ze złej woli ale z ogólnej głupoty
    wykonawczej. Nikt z nich się nie zna jak należy budować.