  • Data: 2021-12-08 23:40:24
    Temat: Re: Zmieniłem kocioł CO na gazowy.
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 8 December 2021 at 22:00:02 UTC+1, Budzik wrote:
    > Użytkownik a a m...@g...com ...

    > Serio? Musiałem wymienic piec w tym roku. Miałem stary gazowy.
    > Serio zalozyłbyś weglowy i pierdoliłbys sie z paleniem?
    > Podziwiam!
    >

    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    > 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    > i kupic wózek dziecięcy. ;-)
    miałem węglowy i się z niczym nie musiałem p....

    Kupowałem kęsy na kopalni i mi ladował fadromą
    i do pieca wrzucałem 1 kęs wielkości pół wiadra i palil się do rana

    Kuzyn miał piec gazowy, ale po 1.zimie kupił na węgiel i palił 10 lat, a potem byla
    dotacja na podajniki, to zlikwidował gazowy, dostal dotację
    i już drewna spalic nie może

    Chcial kominek w nowym domu, kupił, ale nie zainstalował, sprzedał i dobrze zrobil ,
    bo od nowego roku jest zakaz kominkowania.

    Ogrzewanie gazem jest bardzo drogie bo gaz ma niską gęstośc energii i płomień ma
    wysoka temperaturę, ale mala gęstośc energii
    dlatego gaz fuknie do komina i tyle go widzieli

    Poza tym kalorycznośc gazu spadnie radykalnie, gdy arktyczna zima zmniejszy dostawy