  • Date: Wed, 17 Nov 2010 10:11:20 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Znowu spad&#197;&#8218;a izolacja

    W dniu 17.11.2010 10:00, Jan Werbinski pisze:

    > Bywałem, widziałem.

    Ja też. Największe patologie widziałem w domach indywidualnych - ale nie
    uczynię tak głupiego uogólnienia, jak ty.

    Po prostu bywa różnie.

    > Promowałem wolność finansową. Gdybym miał stopniować, żebyś zrozumiał to
    > jest tak: najgorsze zło to kredyt na 30 lat, mniejsze zło to mieszkanie
    > w kiepskiej dzielnicy itp, ale BEZ KREDYTU.

    LOL

    > Kredyt wieloletni, to większe zło niż mieszkanie w blokach. Zauważ, że

    Bredzisz, jak zwykle.

    > mieszkanie w wypasionej altance na ogródku działkowym może być w
    > zależności od osobistych kryteriów IMO lepsze od mieszkania w bloku.
    > Chociaż niektórzy mogą twierdzić inaczej. Zależy co kto lubi.

    Jak ktoś lubi, to mieszkanie pod mostem będzie jeszcze lepsze. Ja jednak
    wolę trochę komfortu i stabilności, nawet kosztem umiarkowanego kredytu.
    Jak ty wolisz tę rozkoszną niepewność, czy za dwa lata nie będą twojego
    koczowiska likwidować, twój wybór. Idiotyczny, ale cóż...