  • Data: 2017-11-08 19:19:57
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd pleśn, bakterie i grzyby? To wszystko rośnie w środowiskach
    > wilgotnych, nieprzewiewnych, zimnych. W rurach z reku nie ma ani
    > jednego warunku spełnionego.

    Pleśń w cieple jeszcze lepiej rośnie niż w zimnie a wilgoć masz w powietrzu,
    najwiecej w tym zasysanym do reku:)

    > ROTFL. Żaden dom nie jest na tyle szczelny żeby się udusić. Z pół roku
    > mieszkałem bez wentylacji (bez reku) i żyję. Zapoznaj się ile człowiek
    > potrzebuje powietrza do oddychania, potem zabieraj się za głoszenie
    > takich absurdalnych tez :)

    Jak byś w domu nie maił żadnej wentylacji, to mimo nieszczelnosci byś się
    udusił, jak prądu zabraknie, to w takim budynku wentylacji nie bedzie.

    > Rury są tanie. Moja instalacja WM była tańsza niż wentylacja grawitacyjna.
    > Rozprowadzenie rur to były 3 dni pracy :)

    Plastikowy toksyczny szajs może jest i tani, ale nierdzewkam jest bardzo
    droga, otuliny do tych rur też są drogie a reku to jest megadrogi i jeszcze
    cały czas prąd pochłania, no i o filtach zapomniałem, serwis czyszczący też
    za darmo nie bedzie, tylko nie mogę sobie wyobrazić czym i jak te plastikowe
    karbopwane rury wyczyścić?