  • Data: 2017-11-08 20:26:22
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:19:54 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Pleśń w cieple jeszcze lepiej rośnie niż w zimnie a wilgoć masz w powietrzu,
    > najwiecej w tym zasysanym do reku:)

    Rotfl. I to dlatego największym problemem przy zbyt dużej wentylacji jest
    przesuszone powietrze w domu? :-)

    > Jak byś w domu nie maił żadnej wentylacji, to mimo nieszczelnosci byś się
    > udusił, jak prądu zabraknie, to w takim budynku wentylacji nie bedzie.

    Pół roku tak mieszkałem i się nie udusiłem. Powtarzam - powtórz sobie
    biologię i fizykę raz jeszcze :)

    > Plastikowy toksyczny szajs może jest i tani, ale nierdzewkam jest bardzo

    Akurat plastików też nie chciałem mieć i mam wszystko na rurach sonoduct,
    czyli od wewnątrz - aluminium.

    > za darmo nie bedzie, tylko nie mogę sobie wyobrazić czym i jak te plastikowe
    > karbopwane rury wyczyścić?

    Nie ma z czego czyścić :-)
    pozdr.

    --