  • Data: 2020-09-22 15:35:17
    Temat: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-09-22 o 15:18 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > I nie chodzi tu tylko o cenę -- niektórzy nie muszą (nie chcą) być we
    > wszystkim wyręczani.

    Ja to jak najbardziej rozumiem. Też nie chcę, by żyły za mnie roboty.
    Oświetlenie to jednak jeden z tych nielicznych wyjątków, gdzie mógłbym
    rozważyć automatyzację barwy. No bo fajnie byłoby móc zapalić światło o
    2-ej w nocy bez tego stresu, że mi za chwilę oczy wypali. Podobnie
    wieczorem: łagodne, żółtawo-pomarańczowe światło sugerowałoby obecnym
    organizmom żywym, że niedługo czas spać. Gdybym nie miał tego już w
    komputerze i w smartfonie, to pewnie uznałbym to za jakąś nowobogacką
    fanaberię - ale to naprawdę działa. Obecnie w domu mam LEDy 3000K,
    właśnie po to, żeby mnie nie zabiło jak wstaję w nocy. Ale to mimo
    wszystko tylko półśrodek.

    Mateusz