  • Data: 2017-05-29 21:22:39
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 21:13:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Mnie wystarczy zwykly hdd byle komp nie oszukiwal. Jak mowilem - jest juz ok
    >
    > Przy jakiejs okazji zmienie na ssd, ale nie w tym byl problem

    Jak tylko raz zmienisz to juz nigdy nie wlozysz zwyklego HDD do kompa.
    Przyspieszenie ładowania i działania całego systemu jest druzgoczace :)
    Ładowanie nowego, czystego Win7 na nowym laptopie - minuta dwadzieścia.
    Po przerzuceniu całości na SSD (specjalnym softem, bez żadnych zmian w
    systemie) - ładowanie 7 sek :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.