  • Data: 2009-01-11 07:08:25
    Temat: Re: aluminiowe elementy sciemnialy
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aluminium było anodowane, a teraz po umyciu już nie jest. Poza tym wewnątrz
    maszynki elementy trą o siebie i niezależnie od tego, czy są anodowane, czy
    nie, aluminium w minimalnych ilościach się ściera i miesza z mięskiem. Tak
    więc nowa choroba tak i tak nam grozi. Z tego, co (jeszcze;-) pamiętam to
    aluminium reaguje z żywnością przy gotowaniu kwaśnych potraw, a kapuśniaku w
    maszynce do mielenia raczej nie gotujemy.
    Ja bym się nie przejmował. Moja maszynka ściemniała tylko raz - przy
    pierwszym myciu a teraz bardzo lubi zmywarkę. Nie mam zamiaru jej wyrzucać z
    powodu ciemniejszego koloru. Nalot był też tylko za pierwszym razem.
    Z tym ciemnieniem to mniej więcej tak, jak z ruskim automatem do golenia za
    50 kopiejek:
    Konstruktor prezentuje automat do golenia (taki na monety). Ktoś mówi, że
    każdy ma przecież inny kształt twarzy, więc ostrza mogą pokaleczyć. Na to
    konstruktor odpowiada: może i tak ale tylko do pierwszego golenia.
    Jacek